سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان زنجان جزو هیئت‌های برتر کشور

هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان، جزو هیئت‌های با عملکرد خوب در سطح کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ، مجمع انتخابات رئیس هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان زنجان با حضور اعضای مجمع و رئیس فدراسیون در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد ،در این جلسه رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین کشور؛گفت: زنجان یکی از استانهای پرظرفیت و دارای پتانسیل در رشته های مختلف جانبازان و معلولین در هر دوبخش بانوان و آقایان است.

خسروی وفا افزود: استان زنجان در رشته جانبازان و معلولین از پتانسیل و ظرفیت بسیار بالای برخوردار است که توانسته است قهرمانان و ملی پوشان خوبی را پرورش دهد.

وی با اشاره به اینکه بانوان زنجانی نیز در کنار مردان از عملکرد خوبی برخوردار هستند  ادامه داد: با توجه به اینکه بانوان زنجان در رشته های مختلف جانبازان و معلولین بخصوص دو ومیداین، بوچیا و بسکتبال با ویلچر از استعداد خوبی برخوردار هستند بدون شک فدراسیون برای آنان برنامه ریزیهای خوبی در سطح ملی و برون مرزی خواهد کردتا بانوان نیز بتوانند ساماندهی شوند و به مسابقات بدون مرزی اعزام گردند.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین کشور در خصوص جایگاه جانبازان و معلولین کشور تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی ایران جانبازان و معلولین از جایگاه ویژه ای برخوردار شدند و توانسته اند در عرصه های مختلف مدیریتی و صنعتی به موفقیت های برسند اما عرصه ورزش جانبازان و معلولین محیطی بود که توانمندی های آنان را بروز داد.

خسروی وفا  خاطر نشان کرد: پیام مسابقات پارالمپیک لندن برای ما این بود که مردم ورزشکار معلول را باور کرده اند و باور کرده اند که یک معلول انسانی توانمند است که می تواند افتخارات بسیاری را کسب کند./ع
برچسب ها: ورزش ، جانبازان ، برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.