سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

17 هزار نفر نيشابوري طي چهار ماه گذشته تئاتر ديدند

مسئول دبيرخانه شوراي نظارت بر نمايش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور گفت: بيش از 17 هزار نفر نيشابوري از تئاترهاي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور ديدن كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره مذکور، غلام‌رضا سلامتي افزود: بر اساس مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي شورايي در شهرستان‌ها به نام شوراي نظارت بر نمايش تشكيل شده است كه داراي پنج نفر عضو است.

وی افزود : اعضای این شورا شامل دو عضو كارشناس تئاتر، دو عضو كارشناس سياسي و اجتماعي و يك عضو كارشناس بينش اسلامي نماينده اداره تبليغات اسلامي است كه بر روند بررسي و تاييد متون نمايشي تا اجراي نمايش نظارت مي‌كنند و نظرات ايشان براي كارهاي نمايشي شهرستان محسوب می‌شود.

مسئول دبيرخانه شوراي نظارت بر نمايش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور عنوان کرد: در چهار ماهه گذشته جلسات توسط اين شورا تشكيل شده كه 16 نمايش براي اجراي عمومي تاييد شده است.

سلامتي خاطرنشان كرد: طي ماه‌هاي مهر، آبان، آذر و دي 91 حدود 17 هزار و800 نفر نيشابوري از تئاتر‌ها و تعزيه‌هاي اجرا شده در تالار اديب فرهنگ‌سراي وكيلي و فرهنگسراي سيمرغ بازديد کرده‌اند.

وي اضافه كرد: در اين مدت مردم نيشابور از چهار تئاتر و 12 تعزيه استقبال كردند كه نشان از علاقه‌مندي به فرهنگ و هنر در مردم ديار هنرخيز نيشابور است./ع

                                                          

 

برچسب ها: علاقه ، تئاتر ، نیشابور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.