سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/

بهره برداری از 21 طرح آبرسانی دهه فجر در مازندران

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از افتتاح و بهره برداری 21 طرح آب رسانی و آغاز عملیات اجرایی دو طرح فاضلاب همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

حسين زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : برای اجرای این طرح ها اعتباری حدود 238 میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود : این طرح ها شامل حفر و تجهیز 7حلقه چاه با آبدهی 225 لیتر در ثانیه ، احداث خط انتقال آب بطول 5240 متر، اصلاح و توسعه شبکه بطول 192 کیلومتر و استاندارد سازی انشعاب 4076 فقره، احداث خط انتقال نیرو بطول 1250 متر ، احداث اطاقک چاه به مساحت 105 متر مربع، حصارکشی بطول 240 متر و محوطه سازی به مساحت 165 متر مربع است.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران تصریح کرد : با افتتاح طرح های آبرسانی 200نفراز مزایای این طرح ها بهره مند می شوند.

حسین زاده همچنین از نصب و راه اندازی سیستم کنترل از راه دور تأسیسات در شهرهای ساری، محمودآباد ،تنکابن و سوادکوه خبر داد و گفت : تهیه و نصب سیستم های جامع امور مشترکین ، حسابداری و بی سیم برای ارتقای خدمات به مشترکین همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

وی افزود : طرح های آب رسانی در شهرهای بابل،محمودآباد،نوشهر و چالوس،آمل،قائم شهر،رامسر و کتالم ،سوادکوه ،ساری،تنکابن، سرخرود ،سلمانشهر و کلارآباد، دردهه فجر به بهره برداری می رسد./ع
برچسب ها: طرح ، آب رسانی ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.