سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باران و وزش باد آسمان تهران را از آلودگی نجات داد/ سامانه بارشي جديدي در راه است

ورود سامانه بارشی دیگری از فردا به کشور کل نیمه غربی، جنوب،مرکز،شرق،شمال شرق کشور را فرا می گیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور،نقشه های پیش یابی بیانگر فعالیت سامانه بارشی و بارش برف و باران در نیمه شرقی و سواحل شمالی کشور است که بارش در دامنه های شرقی البرز و در برخی مناطق شمال شرق و سواحل شرقی دریای خزر از شدت بیشتری برخوردار است.
 
براساس این گزارش، از اواخر امروز در دامنه های شرقی البرز و شمال شرق کشور از ناپایداری های کاسته می شود و این سامانه بارشی بتدریج از کشور خارج می شود و در این مدت در برخی نقاط جنوب غرب،غرب،جنوب  و بتدریج در جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ می دهد و خلیج فارس نیز مواج خواهد بود.


گفتنی است، از فردا باورود سامانه بارشی دیگری به کشور در جنوب غرب،غرب بارش برف و باران شروع می شود و بتدریج روز جمعه کل نیمه غربی، جنوب،مرکز،شرق،شمال شرق کشور را فرا می گیرد و در این مدت نیز بارش ها در دامنه های جنوبی و مرکزی زاگرس و جنوب کشور شدت بیشتری خواهد داشت.

لازم به ذکر است که به سبب بارش باران و وزش باد طی روزهای گذشته از آلودگی هوای برخی کلان شهرهای تحت تاثیر سامانه بارشی بویژه تهران کاسته شده است و آسمان صاف میهمان این شهرشده است.

براین اساس آسمان استانهای تهران و البرز امروز کمی ابری تا نیمه ابری در پاره ای نقاط مه آلود و در طول روز با وزش باد پیش بینی می شود./س
برچسب ها: تهران ، آسمان صاف ، باران ، برف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.