سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

نوسازي پنج هزار واحد مسكوني در بافت هاي فرسوده شهري آذربايجان غربي

پنج هزار واحد مسكوني در بافت فرسوده شهري مركز و شهرستان هاي آذربايجان غربي با استفاده از تسهيلات ويژه نوسازي بافت قديمي شهري نوسازي شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه، مديركل راه و شهرسازي استان در نشست مشترك آشنايي با كليات بافت فرسوده شهري اظهار كرد: سه هزار بافت فرسوده شهري در مركز و شهرستان هاي استان شناسايي شده كه از سال 85 تاكنون نزديك به پنج هزار واحد نوسازي شده است.

خليل محبت خواه با بيان اينكه اين تعداد واحد با استفاده از تسهيلات ويژه بافت فرسوده شهري نوسازي شده است، افزود: طبق برنامه توسعه بايد پنج هزار و 500 واحد نيز در بافت فرسوده شهري استان نوسازي شود.

وي خاطر نشان كرد: مطالعات بهسازي بافت فرسوده تعدادي از شهرستان ها به اتمام رسيده و آغاز اقدامات اجرايي در جلسات كميسيون ماده 5 مصوب شده است.

محبت خواه بر تعامل و همكاري دستگاه هاي دخيل در نوسازي بافت فرسوده شهري تاكيد كرد و گفت: بافت فرسوده يكي از ستون هاي عمران شهري محسوب مي شود كه بخش عظيمي از بافت هاي شهري را اشغال كرده است.

نشست مشترك آشنايي با كليات بافت فرسوده شهري با حضور مديركل دفتر مطالعات كاربردي و امور ترويجي شركت مادر تخصصي عمران بهسازي شهري ايران، مديران و روساي ادارات راه و شهرسازي شهرستان هاي تابعه برگزار شد./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.