سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساعد سهیلی :

امسال سال خوبي را در سينما تجربه كردم

امسال سال خوبي را در سينما تجربه كردم چرا که تاثير نامزدي نقش مکمل مرد در جشنواره فجر سال گذشته اين بود كه تلاش و انگيزه‌ام براي كار كردن بيشتر شود و روز به روز به فكر كارهاي بهتر باشم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  ستاد خبري سي و يكمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر، ساعد سهيلي بازيگر سینماشرایط جشنواره فجر امسال را مثبت ارزیابی کرد.   
سهیلی که امسال با دو فیلم در جشنواره حضور دارد و در دوره پیشین جشنواره برای فیلم «گشت ارشاد» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد، درباره كانديدا شدنش در جشنواره سال گذشته براي فيلم «گشت ارشاد» و تاثير آن روي فعاليت يك سال اخيرش افزود: تاثيرش از پيشنهادهايي است كه بعد از جشنواره به من شد و فيلمسازاني كه به كارهايشان علاقه داشتم، با من تماس گرفتند و پيشنهاد كار مي‌دادند.  
بازیگر فیلم سينمايي «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» افزود: امسال سال خوبي را در سينما تجربه كردم ولي تاثير مهمي كه نامزدي نقش مکمل مرد در جشنواره فجر سال گذشته روي من گذاشت اين بود كه باعث شد تلاش و انگيزه‌ام براي كار كردن بيشتر شود و روز به روز به فكر كارهاي بهتر باشم.  
وي درباره اين فيلم و حضورش در جشنواره فيلم فجر گفت: من دوست ندارم تحت هر شرايطي بازي كنم و يك ويتريني از فيلم‌هايم در جشنواره باشد ولي فيلم دكتر كريمي شرايط خوبي داشت، از جمله فيلمنامه جذاب، انتخاب بازيگران خوب و كارگرداني كه شخصيت خيلي خوبي در برخورد اول با من داشت كه بعد منجر به همكاري شد.  
وي درپايان اظهار كرد: اميدوارم امسال جشنواره به لحاظ كيفيت فيلم‌ها و برگزاري، جشنواره خوبي باشد. /ص
 
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.