سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهم ترین دستاورد های عمر یازده ساله انجمن علمی مامایی ایران؛

کسب کرسی مشورتی بین المللی در زمینه سلامت مادران

ريیس انجمن علمی مامایی ایران گفت: مهم ترین فعالیت چشمگیر انجمن علمی مامایی ایران کسب کرسی مشورتی بین المللی در کنفدراسیون بین المللی سلامت مادران و بهداشت باروری است.

دکتر ناهید خداکرمی ريیس انجمن علمی مامایی ایران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن علمی مامایی ایران سال 1380 تاسیس شده است و مجوز خود را از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی دریافت کرده است.

وی تصریح کرد: فعالیت های این انجمن به طور عمده علمی بوده در زمینه ارتقا علمی اعضای خود تلاش های ویژه ای را مبذول نموده است.

دکتر خداکرمی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از فعالیت های این انجمن، همکاری با واحد های مختلف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه ارائه نظرات کارشناسی و تدوین پروتکل های بالینی از جمله پروتکل زایمان طبیعی بوده است.

رئیس انجمن علمی مامایی ایران تاکید کرد: در پی یازده سال که از تاسیس این انجمن می گذرد کنگره های متعدد بین المللی و ملی برگزار نموده و از کارگاه های ویژه ای در زمینه کلاس های آمادگی دوران بارداری، مشاوره جنسی در رفتارهای پرخطر نیز به صورت مرتب برگزار کرده است و همچنین با سایر دانشگاه های کشور و مراکز دانشگاهی و علمی سایر کشورهای جهان همکاری داشته است و دارای کرسی مشورتی در نهادهای داخلی و بین المللی بوده است.

خداکرمی اظهار داشت: برگزاری کلاس های تربیت مربی آمادگی برای زایمان در سراسر کشور و کسب کرسی مشورتی بین المللی در زمینه سلامت مادران و بهداشت باروری از مهم ترین دستاورد های این انجمن بوده است.

وی اعلام کرد: همچنین در بعد آموزش جامعه با نشریات و رسانه های داخلی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی همکاری نزدیک داشته است و اعضای آن مقالات در داخل و خارج چاپ کرده است./ع2
برچسب ها: سلامت ، ماما ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.