سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه برگزاري جشنواره سي و يكم فيلم فجر،

الناز شاکر‌دوست دل خون از بي‌وفايي‌ها +تصاوير

الناز شاکردوست با بازي متفاوت در "بي‌وفايي" و "دل خون" استعداد خود را در بازيگري نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه‌ سينما باشگاه خبرنگاران، بازيگري جوان و خوش‌آتيه سينماي ايران به نام الناز شاکردوست که از سال 83 با فيلم"گل يخ" به کارگرداني کيومرث پور‌احمد پا به عرصه‌ي هنر گذاشت. 

بازيگر جوان سينماي ايران 1363 در يکي از محله‌هاي تهران به دنيا آمد از همان ابتدا هم عاشق بازيگري بود و به همين دليل رشته‌هاي دانشگاهي خود را در دانشکده‌ي هنر و معماري دانشگاه تهران در رشته‌ي تئاتر انتخاب کرد. وي در کنار باريگري به فوتبال نيز علاقه‌ي عجيبي دارد. 


شاکردوست بعد از"گل يخ" کمتر از يک سال در پنج فيلم نقش‌آفريني کرد در فيلم‌هايي چون" مجردها"، "عروس فراري"، قتل آنلاين"، "چه کسي امير را کشت"، "چند مي‌گيري گريه کني"، " بي وفا"، "قاعده بازي"،"خدا نزديک است"، "باد در علفزار مي‌پيچد"، "کيش و مات" نيز بازي او به چشم مي‌خورد. 



تفاوت بازي او در دو فيلم "گل يخ" و "مجردها" توانايي او را در هر نقشي نشان داد، بازي در فيلم" بي وفا" به کارگرداني اصغر نعيمي جزء بهترين بازي او در کارنامهي کاري‌اش به شمار مي‌آيد. 
بزرگان سينما از جمله کيومرث پور ‌احمد و مرحوم منوچهر نوذري و مهدي فخيم‌زاده وي را بازيگري توانمند و باهوش دانستند به طوري که کيومرث پور‌احمد براي انتخاب او در فيلم "گل يخ" اورا بازيگري باهوش و با استعداد معرفي کرد همچنين مهدي فخيم‌زاده آينده روشني را براي او در حرفه‌ي بازيگري تصور مي‌کرد. 


بازي‌هاي متفاوت نظير دختري پولدار در "عروس فراري"، "دختري بي‌دست" و پا در "مجردها"ف يک دختر نسل سومي در "چه کسي امير را کشت"، دختر جنوب شهري در "بي‌وفا" نشان از توانايي او در ايفاي هر نوع نقشي است که به طور قطع هيچ کس به جاي او نمي‌توانست بازي کند. 


الناز شاکردوست در 3 سال بازيگري‌اش در 11 فيلم بازي کرده است که اين آماري فوق العاده براي يک بازيگر است. 
با وجود اينکه اين بازيگر در طول چند سال گذشته کنار گذاشته شده است و کمتر در سينما حضور پيدا کرد اما امسال نيز در جشنواره فيلم مسعود ده‌نمکي براي فيلم "رسوايي" از توانايي اين بازيگر استفاده کرده است اما اينکه اين فيلم او را به دوران اوج خود بازگرداند بعد از نمايش فيلم و ديدن ان توسط منتقدان و کارگردانان محقق مي‌شود. 


"مجنون و ليلي"، "کارناوال مرگ"، "دو خواهر"ف "دل خون"، "ناسپاس" و"توو من " از ديگر فيلم هاي شاکردوست است که بازي شاخصي از او به چشم نمي‌خورد. 
حاشيه‌هاي بسياري نيز پيرامون اين بازيگر به وجود آمد ازدواج با فوتباليست و شخصيت‌هاي مشهور سينما که همه‌ي آنها توسط خود او تکذيب شد./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.