سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مجلس افغانستان:

در کنفرانس وحدت باید پیام اخوت را انتقال دهیم

نماینده مجلس افغانستان گفت: صهیونیسم یهودی و سعودی قریب به 2 هزار سال است كه علیه اسلام هماهنگی‌های نظامی، ‌اقتصادی و سیاسی انجام می‌دهند،‌ امیدوارم بتوانیم در این كنفرانس وحدت پیام اخوت، ‌برادری و محبت را به منصه ظهور برسانیم.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، طی کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، حجت الاسلام عرفانی، نماینده مجلس افغانستان با بیان اینكه چند سال است جمهوری اسلامی ایران با برگزاری كنفرانس وحدت اسلامی به جهانیان پیام صادر می‌كند، اظهار داشت: شركت كنندگان حاضر در این نشست سفیرانی هستند كه رسالت اجرایی شدن نتایج این كنفرانس را در كشورشان به عهده دارند.

وی با تاکید براینکه ما چندین سال است كه برای تقریب مذاهب نقشه راه می‌بینیم، ادامه داد: تا چه زمانی می‌خواهیم كه فقط با كلمات بازی كنیم، ‌اكنون شرایط دنیا حالت تهاجمی دارد.

حجت الاسلام عرفانی با اشاره به چالش‌ها و مشكلات در افغانستان افزود: ما در افغانستان شورای علمای شیعه و شورای اخوت اسلامی را در كابل تشكیل دادیم و می توان گفت كه گام‌های عملی را در این زمینه برداشته‌ایم .

وی تصریح کرد: در شورای اخوت اسلامی افغانستان هر زمانی كه در مسائل فقهی اختلاف داریم به یكدیگر اهانت نمی‌كنیم، حتی ما در كشورمان مراسم روز عاشورا، میلاد پیامبر گرامی اسلام و تجلیل از مقام امام صادق "ع" و حتی تقدیر از ابوحنیفه را برگزار می‌كنیم ، ‌این مسائل گام‌های عملی در راستای تقریب است.

نماینده مجلس افغانستان خاطرنشان کرد: صهیونیسم یهودی و سعودی قریب به 2 هزار سال است كه علیه اسلام هماهنگی‌های نظامی، ‌اقتصادی و سیاسی انجام می‌دهند،‌ امیدوارم بتوانیم در این كنفرانس وحدت پیام اخوت، ‌برادری و محبت را به منصه ظهور برسانیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: کنفرانس ، افغانستان ، وحدت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.