سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرنوشت استخرهای واگذار شده به شرکت های توسعه و تجهیز؛

سهم شناگران از این امکانات تنها چند ساعت!

متأسفانه واگذاری امکانات تجهیزات ورزشی به بخش خصوصی لطمات زیادی به رشته های مختلف وارد کرده است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درحال حاضر نبود امکانات سخت افزاری به یکی از معضلات اصلی رشته های ورزشی تبدیل شده است به طوریکه این مشکل در برخی از رشته ها به خصوص شنا به وضوح دیده می شود.

در این بین واگذاری استخرهای شنا به شرکت توسعه و تجهیز باعث شده، ورزشکاران سهمی برای استفاده از این تجهیزات نداشته باشند، یکی از استان های محروم کهکیلویه و بویراحمد است که تنها 2 استخر در اختیار دارد که یکی از این استخرها چند سالی بدون استفاده است و دیگری به شرکت توسعه و تجهیز اجاره داده شد.

در حالیکه استخرها برای استفاده ورزشکاران استان های مختلف باید در اختیار هیئت باشند این اماکن به شرکت های توسعه و تجهیز اجاره داده شده و همین امر باعث می شود تا ورزشکاران از این بابت لطمه بزرگی ببینند.

این گزارش حاکی است، با توجه به اینکه امکانات سخت افزاری از جمله استخر یکی از نیازهای اساسی این رشته است ورزشکاران با نبود این تجهیزات نمی توانند برنامه های خود را به خوبی پیگیری کنند.

اینکه ورزشکاران تنها حق استفاده از این امکانات را تنها به مدت چند ساعت داشته باشند چندان عادلانه نیست و می بایست در این خصوص فکری بکنند تا از این پس دیگر شاهد بروز این اتفاقات نباشیم.

گفتنی است، البته این مشکل تنها مختص استان محروم کهکیلویه و بویراحمد نیست و به دلیل واگذاری این استخرها به بخش خصوصی سایر استان ها با یک همچنین مشکلی روبرو هستند و می بایست این معضلات هرچه زودتر برطرف شود./آق

برچسب ها: سهم ، شناگران ، امکانات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.