سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزش باد با سرعت 108 کیلومتر بر ساعت در کشور/ بارش ها به تهران بازگشت

طی دو روز آينده سرعت وزش باد در استانهای کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر، فارس، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان افزایش می یابد.

عبدالرضا امیدوار شهری مدیر کل پیش بینی وضع هوای کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبر نگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور گفت:طی ساعات آینده بارش برف و باران شمال غرب، غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر را در بر می گیرد.
وی افزود: فردا بارش ها در نیمه غربی کشور تشدید می شود و دامنه های فعالیت سامانه نیمه شمالی، برخی مناطق مرکز و شرق کشور را نیز فرا می گیرد و سبب بارش باران و برف، وزش باد و کاهش دما در این مناطق می شود.


امیدوار با بیان اینکه بارش باران، برف و وزش بادنسبتا شدید از بعدازظهر فردا و طی روز چهارشنبه در استانهای گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی دوراز انتظار نیست،افزود: بارش در استان گلستان در این مدت از شدت بیشتری برخوردار است.

 
مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشور گفت: طی روز سه شنبه و چهارشنبه سرعت وزش باد در استانهای کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر، فارس، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان افزایش می یابد.

 
امیدوار تصریح کرد: پیش بینی می شود که بطور لحظه ای سرعت وزش باد در این مناطق 25 تا 30 متر بر ثانیه(90 تا 108 کیلومتر بر ساعت) برسد.

وی اظهار داشت: ازاین رو در این مدت در برخی نقاط این استانها بویژه خوزستان، بوشهر، کرمان و سیستان و بلوچستان ایجاد خسارت به تاسیسات شهری رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشور ادامه داد: فردا و اوایل چهارشنبه در برخی نقاط استانهای خوزستان، بوشهر، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و غرب فارس، به سبب بارش های رگباری شدید گاهی با رعد و برق و احتمالا تگرگ، سیلاب پیش بینی می شود.
امیدوار در پایان خاطرنشان کرد :از فردا بارشها به تهران باز می گردد.
برچسب ها: توفان ، برف ، باران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.