سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوباما متهم به قتل کودکان و جرائم ضد بشری

با بالا رفتن آمار کشته شدگان بی گناه توسط هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا و قتل کودکان زیر پنج سال به دست آنان جامعه بین الملل با اعتراض به این اقدامات ایالات متحده آن را جنایت ضد بشری دانسته و خواستار محاکمه اوباما و همفکرانش شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از النخیل، بر اساس تصریح خود "باراک اوباما" توسط حملات هواپیماهای بودن سرنشین آمریکا در مناطق مختلف خاورمیانه تاکنون کودکان بسیاری که سن برخی از آنان صرفا چند ماه است جان خود را از دست داده اند. گويي این حملات شبیه به بازی های کامپیوتری است، شخصی به دور از جنگ و خونریزی نشسته و با فشار دادن چند دکمه موجی از بمب و گلوله را در منطقه ای سرازیر می کند.

در همین راستا پایگاه کانادایی "گلوبال ریسرچ" اعلام کرد حملات هوایی که توسط هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا انجام می پذیرد جنایت جنگی است و دستور دهنده این حملات یعنی اوباما مجرم بوده و مسئولیت ریخته شدن خون بی گناهانی که کودکان زیر پنج سال نیز فراوان در میان آنان دیده می شو بر عهده رئیس جمهور آمریکاست.

این پایگاه افزود: خیال باطل آمریکا این است که با تروریسم مبارزه می کند در حالی که در حملات هوایی این کشور در مناطق مختلف خاورمیانه هر بار کودکی کشته شده و خانواده ای داغدار می شود.

گلوبال ریسرچ گزارش داد: اینگونه هواپیماها بسیار دقیق و پیشرفته هستند به طوری که شخص کنترل کننده آن می تواند اهداف مورد نظر خود را قبل از شلیک به طور واضح و کامل ببنید، علی رغم یک چنین امکاناتی بمباران مناطق مسکونی و کشتار کودکان جای سؤال دارد.

پایگاه مذکور با استناد به گزارش خود مدعی شد که بمباران مناطق مسکونی و کشتار مردم بی پناه و بی گناه و قتل کودکان چند ماهه عمدا صورت می گیرد لذا یک چنین عملیاتی جنایت ضد بشری محسوب شده و طبق قانون بین الملل عامل آن یعنی رئیس جمهور آمریکا و سایر همفکرانش باید محاکمه شوند و پاسخگوی جنایات خود باشند.

گفتنی است،، علی رغم بالا رفتن آمار بی گناهان کشته شده به دست هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا و علی رغم انتقادات و اعتراضات بین الملل به این دست عملیات نظامی ایالات متحده زیر بار آمار اعلام شده نرفته و بدون توجه به درخواست های بین المللی به عملیات خود ادامه می دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.