سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور نژادفلاح در مراسم افتتاحیه

جشنواره فجر در 5 شهرستان و حوزه های شمال شرق و جنوب غرب تهران آغاز شد

مسابقات جشنواره فرهنگی ورزشی فجر استان تهران، در نهمین روز بهمن ماه، در شهرستان های رودهن، ملارد، دماوند، قرچک، شهرری و حوزه های شمال شرق و جنوب غرب با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران مسابقات جشنواره فجر استان تهران با حضور فرمانداران، مسئولان شهرستان ها، روسای ادارات و مسئولان ستاد دهه فجر، در آستانه آغاز دهه مبارک فجر، توسط محمدحسین نژادفلاح به طور رسمی آغاز شد.

بنا بر این گزارش، نژاد فلاح که در هفته های گذشته طی جلساتی با فرمانداران شهرستان های استان تهران، جشنواره فجر را فرصتی برای ایجاد نشاط و شادی جامعه معرفی کرده بود، در نهممین روز از بهمن ماه و در آستانه جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، با حضور در شهرستانهای رودهن، ملارد، دماوند، قرچک و ری و همچنین حوزه های شمال شرق و جنوب غرب، در حضور جمع کثیری از ورزشکاران، شروع رقابتهای جشنواره فرهنگی- ورزشی فجر را اعلام کرد.

بنا بر این گزارش، شهرستان رودهن با 17 رشته ورزشی (7 رشته بانوان و 10 رشته آقایان) با 2295 نفر ورزشکار در این مسابقات حضور پیدا کرده است. همچنین ملارد با 56 رشته ورزشی ( 25 رشته بانوان و 31 رشته آقایان) با مجموع 7560 نفر ورزشکار و دماوند با 42 رشته ورزشی (18 رشته بانوان و 24 رشته آقایان) با مجموع 5670 نفر در این جشنواره شرکت می کند.

حوزه جنوب شرق تهران که عصر روز گذشته مسابقات خود را با مراسم افتتاحیه این جشنواره در مجموعه ورزشی آبفا آغاز کرد، با 41 رشته ورزشی، ( 8 رشته بانوان و 23 رشته آقایان) با مجموع 5535 نفر ورزشکار در ا ین دوره از رقابت ها حاضر می شود.

همچنین شهرستان قرچک درکنار ظرفیت ها و پتانسیل های ورزشی خود، 3240 ورزشکار را در 24 تیم ورزشی (8 رشته بانوان و 16 رشته آقایان) به این مسابقات اعزام کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.