سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار جزایری در نشست خبری مطرح کرد

حضور ‌هوشمند، با نشاط و فراگیر نیروهای مسلح در انتخابات

معاون ستاد کل نیروهای مسلح به تشریح برنامه‌های نیروهای مسلح در انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و افزود: در درجه اول تلاش شده است حضوری هدفمند،‌ هوشمند، با نشاط و فراگیر در مجموعه بزرگ خانواده نیروهای مسلح داشته باشیم که بخش‌هایی از آن بر عهده نیروهای بسیج و انتظامی است که سعی دارند امنیت و آرامش را در فضای کشور برقرار کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار مسعود جزایری در نشست خبری که به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت:‌ در طی 34 سال وقوع انقلاب اسلامی نظام علی‌رغم تبلیغات منفی دشمن، مبتنی بر سیستم‌های ابرسرمایه‌داری و صهیونیسم در تمامی عرصه‌ها حرکتی رو به جلو داشته است.

وی افزود: دشمن به صورت آشکارا و پنهان به این واقعیت اعتراف دارد که جمهوری اسلامی ایران با وجود تمامی مشکلاتی که سد راه کشور بوده، کماکان به حرکت رو به جلو ادامه می‌دهد.

سردار جزایری با اشاره به اقدامات دشمن در عرصه‌های مختلف بیان داشت: تلاش‌های دشمنان جمهوری اسلامی در عرصه‌هایی چون سخت، نرم، نیمه‌سخت و اقتصادی و فرهنگی با رویکردهایی مشخص برای خود تلاش داشته که از گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در دنیای معاصر جلوگیری به عمل آورد.

معاون فرهنگی تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد:‌دشمن با نگاه مشخص سعی در تغییر باورها، افکار، رفتار و ساختارها از طریق تهاجم فرهنگی و جنگ نرم علیه کشورمان دارد.

وی با اشاره به هدف دشمن علیه جمهوری اسلامی بیان داشت: تا زمانی که دشمنان به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی به تقابل میان خود و ایران ادامه دهند، قطعا این منازعه و جنگ ادامه خواهد داشت و بر ما واجب است در این زمینه پدافند مناسبی از خود داشته باشیم و بتوانیم سرمایه‌های خود را تبدیل به قدرت کنیم.

سردار جزایری گفت: در شرایط امروز باید نگاه جدیدی به گفتمان‌ها و ادبیات سیاسی دفاعی داشته باشیم و از رسانه‌ها انتظار می‌رود که در القای مفهوم تمامیت ارضی به شکلی صحیح در بین مردم و جامعه عمل کنند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد:‌ در طول 34 سال بعد از وقوع انقلاب اسلامی کشور علاوه بر به دست آوردن تجارب بزرگ شاهد خساراتی همچون فتنه 88 بوده است.

وی با بیان اینکه باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم تصریح کرد: یکی از بزرگترین فرصت‌های پیش رو در کشور برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در سال 92 است که باید با رصد کردن اوضاع و احوال کشور، انتخاباتی پرشور در شأن انقلاب برپا کنیم.

سردار جزایری با اشاره به قدرت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی تاکید کرد: وضعیت ما در این زمینه به هیچ وجه قابل قیاس با گذشته نیست و نیروهای مسلح ما در گذشته تحت تاثیر دشمنان بوده و اکنون توانسته‌ایم به لحاظ نظامی دفاعی از لحاظ بازدارندگی به یک قدرت تبدیل شویم.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ممکن است دشمن شروع کننده جنگ علیه ایران باشد ولی پایان ‌دهنده نیست، تصریح کرد: کینه‌توزی دشمن نسبت به جمهوری اسلامی آنقدر زیاد است که برای ضربه زدن به نظام و پیشرفت‌های کشورمان یک لحظه هم دریغ نخواهد کرد.

وی گفت:‌ توانمندی‌های نیروهای مسلح به حدی رسیده که می‌توان اقدامات دشمن را در دوردست‌ها تعقیب کنیم و این نشان از اقتدار قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

سردار جزایری در ادامه به تشریح برنامه های مختلف نیروهای مسلح در دهه فجر پرداخت و افزود: کمک به برگزاری مراسم و راهپیمایی‌های بزرگ، مراسم گلباران مسیر حرکت امام(ره) از فرودگاه تا بهشت زهرا(س)، برقراری رژه هزار نفری موتورسواران،نورافشانی شمع 22 بهمن، برپایی نمایشگاه دفاعی رزمی به همت ارتش و سرود 22 هزار نفری از سوی بسیج دانشجویی در میدان آزادی از جمله برنامه‌های تنظیم شده در این راستا است.

وی به تشریح برنامه‌های نیروهای مسلح در انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و افزود: در درجه اول تلاش شده است حضوری هدفمند،‌هوشمند، با نشاط و فراگیر در مجموعه بزرگ خانواده نیروهای مسلح داشته باشیم که بخش‌هایی از آن بر عهده نیروهای بسیج و انتظامی است که سعی دارند امنیت و آرامش را در فضای کشور برقرار کنند.

معاون دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: باید در راستای بصیرت‌افزایی و رصد کردن شرایط موجود با توجه به تجاربی که در انتخابات دوره قبل در سال 88 گام برداشته و از ارزش‌های جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف حفاظت کنیم.

سردار جزایری در پایان با اشاره به فعالیت‌های سایبری دشمن علیه جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: برخی از کشورهای غربی در این زمینه از جمهوری اسلامی جلوتر هستند و متاسفانه باید گفت این عرصه با اینکه می‌تواند در حوزه‌های علمی ارتباطاتی در خدمت بشر باشد متاسفانه در  جهات منفی از سوی دشمن مورد استفاده قرار می‌گیرد و ما تلاش داریم تا رد پای دشمن را در تخریب فضای مجازی رصد و زمینه‌های دفاعی لازم را در برابر تهاجم دشمن داشته باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: جزایری ، تبلیغات ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.