سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يکي از علماي افغان:

تفرقه مسلمانان آخرين ضربه استکبار به جهان اسلام است

يکي از علماي افغانستان با بيان اينکه تفرقه ميان مسلمانان آخرين ضربه استکبار به جهان اسلام است، گفت: تاريخ نشان مي‌دهد هيچ ديني جز اسلام تا اين اندازه مورد هجوم دشمنان و مستکبرين قرار نگرفته است و دشمنان در اين مسير از هيچ تلاشي فروگذار نيستند.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، صالحي از علماي افغانستان در بيست و ششمين کنفرانس بين‌المللي وحدت اسلامي گفت: اسلام و پيامبر(ص) فرشته‌ نجات انسان‌ها هستند و مي‌توانند انسان را به عزت و سعادت برساند، بنابراين دشمنان مبارزه سنگين خود را براي کوبيدن و تضعيف کردن اسلام را پيش گرفتند.

صالحي افزود: نگاهي به تاريخ نشان مي‌دهد هيچ ديني جز اسلام تا اين اندازه مورد هجوم دشمنان و مستکبرين قرار نگرفته است و دشمنان در اين مسير از هيچ تلاشي فروگذار نيستند.

وي تصريح کرد: آخرين ضربه مسلمانان براي تضعيف اسلام ايجاد اختلاف و تفرقه در ميان مسلمانان و با آنچه که در توان دارند براي دامن زدن به اين مسئله به ميدان آمده است.

اين عالم افغانستاني اظهار داشت: امت اسلام بايد متوجه تمام نيرنگ‌هاي استکبار جهاني باشد و دين مبين اسلام براي حل چنين مشکلي بر اتحاد، پيوستگي و پرهيز از اختلاف تاکيد کرده و ما بايد براي تحقق اين هدف والا بکوشيم و مجمع جهاني تقريب مذاهب بايد براي حل مشکلات جهان با همکاري علماي اسلام نقطه فعالي را به وجود آورد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: استکبار ، تفرقه ، دشمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.