سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش بازیافت به سرایداران شهرک ها و مجتمع های مسکونی در منطقه 8

رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه 8 از برنامه های زمان بندی شده در خصوص آموزش مجتمع مسکونی و شهرک ها در شرق تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سعید کاظمی گفت: به همین منظور در راستای فرهنگ سازی تفکیک پسماند از مبداء آموزشگران اداره بازیافت با هماهنگی اداره بازیافت با مدیران به این شهرک ها مراجعه و ضمن آموزش شهروندان با ارائه بروشورهای اطلاع رسانی به آموزش سرایداران این شهرک ها پرداخته تا نسبت به جمع آوری پسماندهای خشک ساکنین اقدام نمایند.

وی افزود: در پایان آموزشگران با ارائه کیسه های آبی مخصوص پسماندهای خشک، بروشورهای اطلاع رسانی و کیسه های الیافی مخصوص نان خشک از آنان دعوت به همکاری بیشتر با عوامل جمع آوری پسماندهای خشک می کنند.

کاظمی با اشاره به آموزش بازیافت به بانوان خانه دار در سرای محله فدک گفت: حضور آموزشگران با استقبال بانوان حاضر در این کلاس های آموزشی و روبرو بود که آموزشگران با پاسخ به سوالات مطرح شده در زمینه تفکیک بهینه و اصولی پسماندهای خشک از مبداء ارائه آن به غرفه های بازیافت در جهت فرهنگ سازی این امر و همکاری بیشتر با عوامل جمع آوری جلسه آموزشی را به پایان رساندند.

وی خاطر نشان کرد: جهت ارتقاء سطح اطلاعات بانوان و ارائه آموزشی در خانواده خود بروشورهای اطلاع رسانی با مفهوم بازیافت و کیسه های آبی مخصوص پسماندهای خشک نیز به آنان ارائه شد./ف

برچسب ها: شهرک ، پسماند ، بازیافت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.