سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری منطقه 18:

بهره برداری و افزایش امکانات رفاهی بوستان فدک در منطقه 18

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 از بهره برداری و افزایش امکانات رفاهی بوستان فدک شهرک گلدسته در منطقه 18 با هدف ترویج فرهنگ تفریحات سالم و فکری میان کودکان خبر داد.

عساری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: افزایش امکانات رفاهی بوستان فدک شهرک گلدسته در منطقه 18 با هدف ترویج فرهنگ تفریحات سالم و فکری میان کودکان و ترغیب شهروندان به گذران اوقات فراغت در این مرکز تفرجگاهی به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: طی عملیاتی به همت واحد فضای سبز خدمات شهری منطقه 18 یک ست کامل از وسایل بازی پل اتیلنی با صرف هزینه ای بالغ بر 500 میلیون ریال در مرکز تفرجگاهی بوستان فدک شهرک گلدسته، نصب و جانمائی خواهد شد.
وی با اشاره به طرح های دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه 18 گفت: جانمائی سرویسهای بهداشتی بوستان 15 خرداد با هدف حفظ محیط زیست شهری و رفاه حال بیشتر شهروندان به ویژه افراد معلول ، جانباز و سالمند با تعداد 6 چشمه سرویس بهداشتی از اقدامات دیگر این حوزه است.
عساری در پایان با اشاره به نحوه اجرای این طرح افزود: به همت دوائر فنی، عمران و ترافیک و خدمات شهری منطقه 18 این تعداد سرویس بهداشتی با صرف هزینه ای بالغ بر 1 میلیارد ریال نصب ضمن حفظ محیط زیست شهری امکانات تحت اختیار شهروندان به ویژه افراد معلول ، جانباز و سالمند در این مرکز تفرجگاهی نیز دو چندان شود./ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.