سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كشف بيش از يك تن مواد مخدر در زنجان

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به كشف بيش از يك تن انواع مواد مخدر در زنجان گفت: اقشار مختلف مردم در مبارزه با پديده خانمان سوز مواد مخدر نقش بسيار تعيين كننده ايي دارند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه خبري پليس ، سرهنگ" عليرضا صالحي"افزود:پيشگيري اوليه از اعتياد بهترين درمان است و سلامتي جسماني و رواني آسان بدست نيامده و نبايد به آساني از دست برود.
اين مقام انتظامي گفت: به لحاظ چند وجهي بودن مواد مخدر هرگونه اقدام تك بعدي خواه انتظامي و قضايي ، خواه آموزشي و فرهنگي، درماني و بهداشتي و ... به تنهايي نمي تواند موثر واقع گردد و شدت عمل قضايي و انتظامي به تنهايي شايد به ظاهر موجب حذف علايم شود ولي ريشه ها و علل ارتكاب جرائم و زمينه هاي بروز آن باتغيير شكل و در قالبي پيچيده تر هميشه باقي خواهد ماند. 
وي ادامه داد:مبارزه با قاچاق مواد مخدر و پيشگيري از مصرف مواد افيوني نيازمند يك عزم ملي و همسويي خانوادها و دستگاه‌هاي متولي بوده پليس به تنهايي در اين راه موفق نخواهد بود. 
اين مقام مسئول تاكيد كرد: بايد برنامه‌ريزي ويژه‌اي در زمينه مبارزه با مواد مخدر صورت گيرد و بدون شک دستگاه‌هاي فرهنگي و خانواده نقش اصلي و محوري را در اين زمينه بر عهده دارند. 
سرهنگ صالحي تصريح كرد: براي پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر بايد در چند جبهه پيشگيري، درمان و مبارزه با توزيع‌کنندگان و قاچاقچيان مواد مخدر وارد عمل شد. 
فرمانده انتظامي استان زنجان اظهار داشت:دشمنان در جنگ نرم سعي دارند با هدف آلوده کردن جوانان به مواد مخدر قشر پويا ، فعال و آينده ساز كشور را به ورطه سقوط بكشانند كه در اين زمينه همه بايد هوشيار باشيم. 
وي ، برگزاري برنامه‌هاي مختلف در مورد تاثيرات مخرب مصرف مواد مخدر توسط سازمان‌ها و نهادهاي فرهنگي، اطلاع رساني مستمر رسانه‌ها ، برگزاري نمايشگاه‌ها و کارگاه‌هاي آموزشي را موثر در مبارزه با مواد مخدر ارزيابي كرد.
سرهنگ صالحي با اشاره به كشف بيش از يك تن انواع مواد مخدر در 10 ماهه سال جاري گفت: در اين مدت پليس با اجراي 47 طرح مختلف موفق به شناسائي و انهدام 26 باند فعال در اين زمينه شده است./ف

برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.