سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

مدیریت مصرف راهكار تحقق اقتصاد مقاومتی است

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: یكی از راهكارهای عملیاتی كردن اقتصاد مقاومتی مدیریت درست مصرف است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ ارژنگ عزیزی افزود: نامگذاری چهار سال متوالی با عناوین اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری گویای این امر است كه مسائل اقتصادی اولویت اول كشور بوده و مسوولان و مردم باید برای تقویت حلقه اقتصادی كه به تصور دشمن تنها حلقه آسیب پذیر نظام بوده تلاش كنند.

وی هدف دشمن از تشدید تحریم ها را ایجاد كمبود و مشكل در كشور و در نهایت تضعیف

پشتوانه مردمی نظام ذكر كرد.

عزیزی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی گفت: برای تحقق این امر باید نقاط ضعف و آسیب پذیر اقتصاد را قبل از دشمن تشخیص دهیم.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل همچنین افزود: در گام های بعد باید برای استحكام و قوت بخشیدن به این نقاط ضعف قدم برداریم كه در این صورت چه بسا تهدیدات دشمن تبدیل به یك فرصت می شود.

وی گفت: تحقق شعار تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی در گرو فرهنگ سازی در زمینه اصلاح الگوی مصرف است.

عزیزی افزود: نقش اصناف و بازاریان در این زمینه برجسته است چرا كه مدیریت مصرف كم مصرف كردن و صرفه جویی در مصرف نیست بلكه چرخش از مصرف كالاهای خارجی به سمت مصرف كالاهای تولید داخلی است.

وی در ادامه گفت: مصرف به تولید و سرمایه گذاری جهت می دهد و كالایی كه مصرف آن زیاد و تقاضا برای آن بیشتر باشد زمینه تولید و سرمایه گذاری آن نیز بیشتر شده و به دنبال آن چنین واحدهایی موفق می شوند برای ارتقای كیفیت نیز قدم بردارند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل همچنین افزود: بر این اساس اصناف و بازار باید در راستای حمایت از تولیدات داخلی و برای حمایت و هدایت ذوق و سلیقه مردم نسبت به مصرف كالاهای ایرانی اقدام كنند/س 

برچسب ها: اردبیل ، مدیریت ، مصرف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.