سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی قم خبر داد:

ارائه آموزش‌ به 900 عروس زیر پوشش کمیته امداد در قم

جوشقانیان اذعان کرد: کلاس‌های حفظ و قرائت قرآن، زبان و خیاطی از دیگر دوره‌های آموزشی بوده که از سوی کمیته امداد برگزار شده و در پایان دوره مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای به اعضای کانون داده می‌شود.




به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران
،عباس جوشقانیان  با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: 852 نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد در کارگاه‌های تخصصی آموزش دینی و خانواده، آشنایی با مباحث فرهنگ نماز، سبک زندگی اسلامی، تربیت فرزند و آگاهی از مسائل شرعی شرکت کرده‌اند.

وی افزود: چهار هزار و 500 دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز بالغ بر 77 میلیون تومان خدمات تحصیلی دریافت کرده‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی قم ادامه داد: در همین راستا 250 میلیون تومان هزینه نیز صرف خرید پوشاک و کیف دانش آموزان شده است.

وی تصریح کرد: اعتباری بالغ بر  460 میلیون تومان صرف ارائه خدمات دانشجویی به هزار و 37 دانشجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شده است.

شرکت مددجویان در کانون‌‌های اوقات فراغت

وی اظهار کرد: هزار و 350 نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد در کانون‌های اوقات فراغت جذب شدند که در رشته‌های فنی، هنری، کامپیوتر، زبان و رباتیک شرکت داشته‌اند.

جوشقانیان اذعان کرد: کلاس‌های حفظ و قرائت قرآن، زبان و خیاطی از دیگر دوره‌های آموزشی بوده که از سوی کمیته امداد برگزار شده و در پایان دوره مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای به اعضای کانون داده می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: مشاوره قبل و بعد از ازدواج مددجویان زیر پوشش، ارائه کمک هزینه تهیه جهیزیه، آموزش 900 نوعروس و ساماندهی ازدواج آنان از دیگر فعالیت‌های انجام شده در معاونت فرهنگی کمیته امداد خمینی(ره) بوده است.

وی ابراز داشت: همچنین 60 زوج زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.