سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای جالب وکیل آرمسترانگ

وکیل اسطوره ی دوپینگی دوچرخه سواری مدعی شد آرمسترانگ می خواهد در برنامه های مبارزه با دوپینگ فدراسیون جهانی دوچرخه سواری نقش موثر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، لنس آرمسترانگ برای همیشه از حضور در ورزش دوچرخه سواری محروم شده اما وکیل او می گوید آرمسترانگ تمایل دارد تا در کمپین مبارزه با دوپینگ فدراسیون جهانی دوچرخه سواری شرکت کرده و مثمر ثمر باشد.

وکیل این ورزشکار به آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا گفت: آرمسترانگ می خواهد در برنامه پاکسازی دوچرخه سواری از دوپینگ شرکت کند اما مقامات بلند مرتبه ی این ورزش و فدراسیون جهانی دوچرخه سواری رهبری کمپین را بر عهده بگیرند.

در نامه های رد و بدل شده بین وکلای آرمسترانگ و آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا (USADA) از آرمسترانگ درخواست شده تا 6 فوریه برای اعتراف رسمی و کامل اقدام کند اما وکیل آرمسترانگ می گوید او در این زمان قادر به انجام چنین کاری نیست.

هرمان، وکیل آرمسترانگ اعلام کرد او می خواهد با حضور مقابل مدیران ارشد فدراسیون جهانی و آژانس مبارزه با دوپینگ به طور کامل اعتراف کند به اینکه محرومیت مادام العمر او کاهش یابد.

هدف دیگر او از این اعتراف این است که بتواند در برنامه های مبارزه با دوپنگ فدراسیون جهانی و آژانس مبارزه با دوپینگ فعالیت جدی داشته باشد.

این درخواست از کسی که خود عجیب ترین برنامه ی استفاده از مواد نیروزا در تاریخ ورزش جهان را پیش رو می کرده کمی غیر قابل قبول به نظر می رسد.

کارشناسان معتقدند نام او به حد کافی برای این ورزش سر افکندگی حاصل کرده که دیگر نیازی به حضورش در کمپین های مبارزه با دوپینگ در سراسر جهان نخواهد بود.

گفتنی است، آرمسترانگ هفته گذشته پس از مدتها سکوت به دوپینگ طولانی مدت خود اعتراف کرد./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.