سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

وحدت و انسجام راهكار مقابله با جنگ نرم دشمنان است

امام جمعه كوثر گفت: وحدت و انسجام ملت و مسوولان راهكار مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام لطف الله عبداللهی در همایش مسوولان اجرایی شهرستان كوثر یكی از مسائلی كه استكبار با آن مشكل دارد را ساختار نظام اسلامی ایران و ولایت فقیه دانست و افزود: دشمن به خوبی می داند یكی از عواملی كه باعث شده كشور از فتنه های قرن حاضر سربلند بیرون بیاید حاكمیت ولی فقیه در ایران است.

وی گفت: امروز نیز جنگ نرم در دستور كار دشمنان نظام اسلامی ایران قرار گرفته و برنامه های هدف دار شبكه های ماهواره ای فارسی زبان با هدف سست كردن بنیان خانواده های ایرانی تهیه می شود.

امام جمعه کوثر با اشاره به برنامه های دشمن برای سست كردن بنیان های اجتماعی در كشور افزود: دشمن برای رسیدن به اهداف خود ترفندهای مختلفی بكار می گیرد و از حوزه های مختلف وارد می شود.

حجت الاسلام عبداللهی بیان كرد: تا زمانی كه ملت در چارچوب قانون اساسی مشاركت ولایت مدارانه خود را ادامه دهند هیچ جایی برای نگرانی از آسیب های احتمالی نیست.

وی گفت: لازم است برای مقابله با تهاجم ها و توطئه های سخت افزاری و نرم افزاری دشمنان حول محور وحدت ، قرآن ، رسالت پیامبر اكرم (ص) ، امامت امامان معصوم (ع) و معارف ناب اسلامی حركت كرد.

وی افزود: ولایت فقیه داروی درمان تفرقه و جدایی بین مسلمانان و بزرگترین پیام انقلاب اسلامی ایران به جهانیان است/س 

برچسب ها: اردبیل ، مقابله ، با ، جنگ ، نرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.