سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/ عزیزی:

تحریم‌ها تاثیری بر روحیه ‌انقلابی و ایستادگی ملت‌ ایران ندارند

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس تحریم‌های غرب را تنها در حد تغییر اندک معادلات و محاسبات اقتصادی مردم تأثیرگذار خواند و تصریح کرد: تحریم‌ها بر روحیه انقلابی، مقاومت و ایستادگی ملت ایران بی‌اثرند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد ، عبدالرضا عزیزی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور رژیم صهیونیستی که تحریم‌ها بر ایران را تاثیرگذار دانسته، گفت: ممکن است که این تحریم‌ها کمی معادلات و محاسبات اقتصادی مردم را تغییر داده باشد، اما بر روحیه انقلابی، مقاومت و ایستادگی ملت ایران بی‌اثرند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: درباره میزان تاثیرگذاری تحریم‌ها بر ملت ایران، فقط خود مردم می‌توانند اظهارنظر کنند و آنها بارها در مباحث جمعی، ملی و دینی این کار را انجام داده‌اند و آخرین آنها نیز حضور پرشمار و پرشور مردم در استقبال از مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی بود که در اوج تحریم‌ها و مسائل اقتصادی صورت گرفت.

وی با کذب خواندن ادعاهای سران رژیم صهیونیستی که ایران را کانون ترور در دنیا معرفی کرده، تصریح کرد: شیمون پرز اصلا صاحب اعتبار و جایگاه قابل قبول در نزد افکار بین‌المللی دنیا نیست بنابراین نظرات وی در مباحث بین‌المللی، تاثیر بر فضای جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس نهم یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران از نظر دینی و مشی بزرگان سیاسی، هرگز اعتقادی به مباحثی نظیر تولید اسلحه و صدور تروریسم ندارد؛ در حالی‌که رژیم صهیونیستی به چنین دستاویزهایی اعتقاد دارد و به آن عمل می‌کند و بارها نیز به ترورهایی که صورت داده اعتراف کرده است.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: از نظر عقلی نیز روشن است که کسانی می‌توانند سلاح و ترور را به دنیا صادر کنند که تولیدکنندگان عمده آن باشند یا با تولیدکنندگان عمده اسلحه قرابت زیادی داشته باشند و امروز مشخص است چه کسانی در راه تولید اسلحه و مهمات تلاش می‌کنند یا رژیم صهیونیستی را مورد حمایت قرار می‌دهند.

شیمون پرز در نشست مجمع اقتصاد جهانی در سوییس ادعا کرده است ایران تنها مشکل اسرائیل نیست، بلکه مشکل تمام دنیا است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.