سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين خبري روز يكشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران

نشست بعدي دولت و مجلس، استرات‍ژي انتخاباتي اصلاح‌طلبان، افتتاح سامانه پدافندي يا زهرا(س)، فيلترينگ سايت تابناک، دیدگاه چند تن از مراجع عظام درباره سن عقلی دختران و موضوع خروج از کشور و کلاهبرداری از طریق ارسال پیامک از مهمترين عناوين خبري امروز(يكشنبه) گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين امروز(يكشنبه) به اين شرح است:



هيئت‌رئيسه تفحص از ستاد سوخت هفته آتي تعيين مي‌شوند
عضو هيئت‌ تحقيق و تفحص از عملکرد ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور، از تعيين اعضاي هيئت‌رئيسه اين هيئت در جلسات هفته آتي کميسيون اقتصادي خبر داد.



ايران منتظر گام مثبت 1+5 است/ مذاكرات تا زمانيكه غرب اعتمادسازي كند ادامه دارد

سخنگوي کميسيون امنيت‌ملي با بيان اينکه ما انتظار داريم مذاکرات هسته‌اي کشورمان به گام‌هاي مثبت طرفين ختم شود، گفت: نبايد اين توقع را به وجود آوريم که اين نوع مذاکرات بايد به جايي ختم شود، چرا که مذاکرات هسته‌اي در تاريخ فعاليت‌ هسته‌اي کشورهاي مختلف طولاني بوده است.



نشست بعدي دولت و مجلس شنبه آينده برگزار مي‌شود
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملي مجلس گفت: نشست بعدی دولت و مجلس هفته آینده برگزار خواهد شد.



ايران توانايي بستن تنگه‌هرمز را دارد/ امنيت منطقه در دست ايران
نايب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در صورت ماجراجویی نظامی آمریکا در تنگه هرمز، ایران در کمترین زمان ممکن اين منطقه را برای آمریکایی‌ها ناامن می‌کند.



آقاي رئيس‌جمهور مراقب اطرافيانتان باشيد

دبير‌کل جبهه پيروان خط و امام رهبري گفت: آقاي رئيس جمهور بايد مراقب اطرافيان خود باشد برخي از بزرگان ما در انقلاب اين مراقبت را نكردند و به بيراهه كشيده شدند.



قانون موافقتنامه استرداد مجرمین بین ایران و تاجیکستان ابلاغ شد
قانون موافقتنامه استرداد مجرمین بین ایران و تاجیکستان از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد.



احمدي‌نژاد: اميدوارم بتوانيم هدفمندي يارانه‌ها را به نفع مردم اجرا كنيم
رئيس‌جمهور نشست مشترك دولت و مجلس را موجب برداشته‌شدن گام‌هايي رو به جلو و مثبت ارزيابي كرد و گفت: در جلسات دولت و مجلس گام‌هايي به جلو برداشته شد و اميدوارم تفاهم نهايي صورت گرفته و بتوانيم طرح هدفمندي را به نفع مردم و اقتصاد كشور اجرا كنيم.



فتنه 88 را نبش قبر نكنيم/استرات‍ژي انتخاباتي اصلاح‌طلبان اتخاذ نشده‌است
عضو شوراي مركزي مجمع نيروهاي خط امام (ره) با تاكيد براينكه گذشته‌گرايي آفت هر فعاليت سياسي و اجتماعي خواهد بود، گفت: اگر کنگره‌ اصلاح‌طبلان برگزار شود روبه آينده خواهد بود و نيازي به بررسي گذشته نيست.



حزب موتلفه اسلامي ادعاي ملاقات با اصلاح‌طلبان را تکذيب کرد
قائم مقام دبيركل حزب موتلفه اسلامي اخبار منتشره از سوي يك روزنامه اصلاح طلب در خصوص ملاقات محرمانه حزب موتلفه اسلامي با اصلاح طلبان را تكذيب كرد.



تحقق "وحدت" در کشور با خدمت ‌رساني مسئولان به مردم ميسر است
دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران گفت: خدمت‌رسانی خالصانه از سوی مسئولان، موجب تقويت وحدت و آرامش در کشور مي‌شود.



سامانه پدافندي يا زهرا(س) + فيلم
سلاح پدافندي يا زهرا(س) قابليت شناسايي، رديابي و انهدام اهداف هوايي مانند انواع هواپيما، بالگرد و پهپاد را در برد كوتاه دارد.



دزدان دريايي جرأت نزديک شدن به کشتي‌هاي ايراني را ندارند
فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به 138 مورد درگيري تفنگدارن اين نيرو با دزدان دريايي گفت: در حال حاضر به دليل کنترل صد در صدي منطقه توسط نيروي دريايي ايران، دزدان دريايي جرأت حرکت به سمت کشتي‌هاي ما را ندارند.



ملت سوریه اجازه تغيير رژيم اين کشور را به فتنه‌گران نمي‌دهد
يک مفتي سوري با بيان اينکه جهانیان بدانند که دشمنان با ملت سوریه چه کرده‌اند، گفت: فتنه‌انگیزان سوریه سعی دارند رژیم اين کشور را عوض کنند، اما ملت سوریه هرگز به آنها اجازه نمی‌دهد که به این هدف شوم خود دست یابند.



طرف غربي حقوق ايران را به‌رسميت بشناسد / تصور اشتباه غرب از نتيجه مذاکرات به نفع غرب نيست
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: شرط موفقيت در مذاکرات تنها يک رويکرد مناسب و به رسميت شناختن حقوق کشورها از جمله ايران است چرا که هيچ کس نمي‌تواند مانع از دستيابي کشورها به حقوق واقعي خود شود.



ثروت‌ کشورهاي اسلامي بايد به نفع اسلام هزينه شود
نخست‌وزير سابق عراق با بيان اينکه ثروت‌هاي بسياري در کشورهاي اسلامي وجود دارد و ما بايد از آن‌ها به نفع اسلام استفاده کنيم، گفت: مشکلات کشورهاي اسلامي با وحدت و ادبيات وحدت اسلامي حل خواهد شد.



فيلترينگ سايت تابناک بر اساس راي دادستاني است
دبير کارگروه تعيين مصاديق محتواي مجرمانه گفت: اين کارگروه در انسداد سايت تابناک هيچ دخالتي نداشته و فيلترينگ اين سايت بر اساس راي دادسراي فرهنگ و رسانه و دستور قضايي دادستان بوده است.



دیدگاه چند تن از مراجع عظام درباره سن عقلی دختران و موضوع خروج از کشور
طرح قانونی در مجلس درباره خروج دختران کمتر از 40 سال، مباحثی درباره سن عقلی زنان را در سطح جامعه، مطبوعات و محافل حقوقی و فقهی دامن زده كه در همين زمينه برخي مراجع عظام اظهار نظر كرده‌اند.



کلاهبرداری از طریق ارسال پیامک
دادستان عمومی و انقلاب بجنورد با اشاره به رواج کلاهبرداری از طریق ارسال پیامک گفت: شهروندان در صورت دریافت پیامک مشکوک به مفاد آن ترتیب اثر ندهند.

انتهاي پيام/س2



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.