سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدی: گلهایی می خوریم که قابل باور نیست

مهاجم تیم فوتبال راه آهن گفت: در نیم فصل دوم بدشانسی گریبان تیم ما را گرفته است و نتايج قابل قبولي را کسب نمي کنيم.

بهادر عبدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در نیم فصل دوم بد شانسی گریبان تیم ما را گرفته است، البته در حال حاضر بهتراز نیم فصل اول بازی می کنیم اما گلهایی می خوریم که قابل باور نیست، تیم ما واقعا فوتبال خوبی بازی می کند و امیدوارم که بدشانسی های ما خیلی زود تمام شود چون بازیهای سخت ما فرا رسیده و باید زودتر خودمان را جمع و جور کنیم.

مهاجم تیم راه آهن افزود: این هفته باید با سایپا بازی کنیم، سایپا تیم خوب و منظمی است و فوتبال را روی زمین بازی می کند که باعث می شود بازی خوبی انجام شود چون هروقت تیم ها مقابل ما فوتبال بازی کرده اند، نتیجه گرفته ایم، هر 2 تیم بازیکنان جوان و خوبی دارند و فکر می کنم بازی بسیار سختی داشته باشیم.

عبدی در پایان گفت: شرایط ما در جدول طوری است که اگر 3 امتیاز بازی با سایپا را نگیریم، وضعیتمان خراب می شود. تمام تلاش مان را می کنیم تا برنده باشیم.
البته نمی شود گفت که دیدار با سایپا برای ما مرگ و زندگی است اما اگر ببریم جایگاه مطمئنی در جدول به دست می آوریم و اگر نبریم حداقل 3 تیم در جدول بالاتر ازما قرار می گیرند که برای راه آهن شرایط خطرناک می شود./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.