سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چگونه به فرزندمان کمک کنیم تا سیگار را ترک کند؟

اگر متوجه شدید فرزندتان سیگار می کشد آن را جدی بگیرید و به جای عصبانی شدن دلایل سیگاری شدنش را بیابید و با آرامش به او کمک کنید تا سیگار را ترک کند.

به گزارش خبرنگار  كلينيك باشگاه خبرنگاران  به نقل از ساینس دیلی، در درجه اول باید برای فرزندانتان الگوی خوبی باشید تا بتوانید در ادامه مسیر به او کمک کنید تا سیگار را ترک کند.

بررسی ها نشان می دهند؛ شما والدین ،یکی از بزرگ ترین تاثیر گذاران در زندگی فرزندانتان هستید و باید فرزندانتان را از کودکی به کلاس های ورزشی سیگار هنری و آموزشی مختلف بفرستید.


اگر فرزندتان لغزشی داشت حامی او باشید و اگر شروع به ترک سیگار کرده است از این که تا این حد در این مسیر پیشرفت داشته است به او تبریک بگویيد و فرزندتان را تشویق کنید تا دلایل ترک سیگارش را روی کاغذ بنویسد و به او کمک کنید تا برنامه ریزی کند.

دورادور مراقبت ارتباط های فرزندانتان باشید و سعی کنید به طور غیر مستقیم متوجه شوید که آیا دوستانش از برنامه ترک سیگار او حمایت می کند یا خیر به فرزندانتان یادآوری کنید که اگر بتواند فقط چند دقیقه سیگار نکشیدن را تحمل کند  میل شدید به استفاده از نیکوتین از بین می رود./ع2

برچسب ها: سیگار ، آموزشی ، عصبانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.