سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسن کرباسچی:

محرومیت مسلمان ناعادلانه است

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: مسلمان یک حرکت طبیعی بعد از گلزنی اش انجام داد اما این بازیکن را جریمه کردند. به نظر من محرومیت وی از سوی کمیته انضباطی ناعادلانه است.

محسن کرباسچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: کمیته انضباطی باشگاه مسلمان را به خاطر حرکت ناشایست وي بعد از زدن گل تراکتورسازی، 20 میلیون ريال جریمه کرد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بیان داشت: هر بازیکنی پس از گل زدن شادی می کند. مسلمان هم یک حرکت بعد از زدن گل انجام داد که هواداران تراکتورسازی برای اولین بار است که نسبت به این شادی گل واکنش نشان می دهند.

سرپرست تيم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: ما رفتارها و حرکات غیرورزشی بازیکنان را تائید نمی کنیم ، بر این اساس در بیانیه ای از هواداران تراکتورسازی عذرخواهی کردیم.

کرباسچي گفت: مسلمان هم نسبت به حرکت ناشایستش اظهار پشیمانی کرد و من معتقدم این بازیکن تنبیه شده و احتیاجی به محرومیت وی نبود.

وی بیان داشت: مسئولان باشگاه ذوب آهن بعد از صدور حکم محرومیت برای مسلمان از سوی کمیته انضباطی در حال پیگیری این موضوع هستند تا رای را تغییر دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم روند روبه رشدی در لیگ برتر دارد. امیدوارم با شکست نفت در تهران بتوانیم جایگاهمان را در جدول رده بندی ارتقا دهیم./مح

برچسب ها: فوتبال ، گل ، ذوب آهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.