سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس علمای پاکستان:

رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور ایران سنبل وحدت مسلمانان هستند

رئیس علمای پاکستان با بيان اينکه اگر مسلمانان متحد باشند حتی تمام قدرت‌های شیطانی هم نمی‌توانند به مسلمانان ضربه وارد کنند، گفت:‌ رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور ایران سنبل وحدت مسلمانان هستند.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران،"فردوس عاشق" رئیس علمای پاکستان در کنفرانس بین‌المللی سران کشورهای اسلامی ضمن تبریک میلاد رسول اکرم(ص) و هفته وحدت اسلامی گفت: اینجانب دعوت شده‌ام تا به عنوان یکی از نمایندگان حضور داشته و پیامی را از طرف مردم پاکستان به شما ارائه دهم.

وی افزود: امت اسلامی باید متحد بوده و با یکدیگر همکاری کنند، چرا که مهم‌ترین مشکلات امروز، تروریسم و افراط‌گرایان مذهبی هستند.

فردوس عاشق ادامه داد: ما باید با یکدیگر برای هدف مشترک جهان اسلام که همان وحدت اسلامی است همکاری کنیم، چرا که اگر مسلمانان متحد باشند حتی تمام قدرت‌های شیطانی هم نمی‌توانند به مسلمانان ضربه وارد کنند.

رئیس علمای پاکستان با تاکید بر اینکه ما باید در مسیر فلسفه اصلی حضرت محمد(ص) قرار گیریم، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور ایران سنبل وحدت مسلمانان هستند.

وی در پایان سخنان خود با قدردانی از نقش تقریب مذاهب سخنان خود را با این جمله به پایان رساند: "زنده باد دوستی ایران و پاکستان و وحدت اسلامی".

انتهای پیام/
برچسب ها: فردوس ، عاشق ، پاکستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.