سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه مسابقات آسیایی؛

آکروژیمناست های کشور به مصاف هم می روند

مسابقات انتخابی تیم ملی آکروژیم مردان 12 بهمن به میزبانی پایتخت برگزار می شود.

رحمت گلزار در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی آکروژیم مردان 12 بهمن به میزبانی خانه ژیمناستیک شهید آذرپي تهران برگزار می شود و تیم های شرکت کننده تا يک روز قبل از آغاز مسابقات فرصت اعلام آمادگی دارند.

وی ادامه داد: در نهایت 2 نفر به اردوی نهایی تیم ملی بعد از مسابقات انتخابی دعوت می شوند و برای آمادگی در مسابقات آسیایی قزاقزستان که اواسط اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود آماده می شوند.

گلزار تصریح کرد: بر طبق صحبت هایی که با دبیر و ریاست فدراسیون ژیمناستیک داشتیم به این نتیجه رسیدیم که یک مربی ایرانی که در آکروژیم تجربه خوبی دارد هدایت ملی پوشان را برعهده بگیرد.

رئیس کمیته آکروژیم در خصوص لغو مسابقات لیگ بیان داشت: لغو لیگ نه تنها به آکروژیم بلکه به ضرر سایر رشته های ژیمناسیک هم تمام شد و بر انگیزه ورزشکاران تأثیر منفی داشت، اما مهم ترین عامل در بروز این مسئله مسائل مالی فدراسیون بود که گریبانگیر خیلی از ورزش ها حتی بسکتبال، والیبال و فوتبال شده است.

وی در پایان تأکید کرد: متاسفانه مشکلات مالی مانع از جذب اسپانسر در آکروژیم شده است و هیئت هاي باشگاه ها هزینه ورزشکاران را تأمین می کنند و این مسئله مهم ترین مشکلی است که ما در آکروژیم با آن دست و پنجه نرم می کنیم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.