سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست مرکز آموزش عالی‌ آزاد و خاص دانشگاه جامع:

فرایند تاسیس موسسات آموزش عالی آزاد دانشگاه جامع اعلام گردید

فرایند های جدید تاسیس و تغییرات درخواستی موسسات آموزش عالی آزاد از طریق دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام گردید.

دکتر علی معصومیان، سرپرست مرکز آموزش عالی آزاد و خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این فرایندها که اخیراً بر پرتال مرکز آموزش عالی آزاد و خاص دانشگاه قرار گرفته است تمامی مراحل را از ارائه درخواستی تاسیس تا پایان صدور موافقت قطعی و نیز ارائه درخواست تغییرات تا پایان آن به صورت الکترونیکی و بدون استفاده از کاغذ طراحی شده است.

وی افزود: از این پس متقاضیان که درخواست تاسیس موسسه آموزش عالی آزاد و خاص دارند با مراجعه به سامانه مذکور و با همکاری واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام به ثبت درخواست خود نمایند.

وی تصریح کرد: متقاضیان تاسیس موسسه آموزش عالی آزاد و خاص با مراجعه به سامانه مذکور در کوتاه ترین زمان پاسخ اولیه خود را از طریق همین سامانه ها دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه در صورت موافقت اولیه با درخواست آنان تا پایان مرحله صدور موافقت قطعی نیز می‌توانند مراحل کار خود را در سامانه مشاهده نمایند خاطرنشان کرد: فرایند تایید صلاحیت عمومی متقاضیان از سوی هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری نیز در این سامانه طراحی شده است./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.