سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

ناجا 30مولفه مرتبط با امنیت را در استان های كشور در دست تحقیق دارد

معاون پژوهشی و رئیس سازمان مطالعات و تحقیقات ناجا گفت: حدود 30 مولفه اجتماعی مرتبط با امنیت انتخاب شده و در هر یك از استان های كشور روی یكی از این موضوعات تحقیق و مطالعه می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سردار محمد قصری  در جلسه سیاست گذاری برگزاری همایش ملی عشایر ، نظم و امنیت در اردبیل هدف ازمشخص كردن موضوع برای استان ها را پرهیز از موازی كاری در خصوص انجام تحقیقات عنوان كرد و افزود: موضوعاتی كه در مولفه خاصی شاخص تر از سایر استان ها باشند اقدام به انجام مطالعات و تحقیقات در آن زمینه كرده و نتیجه مطالعات خود را به دیگر استان های مشابه نیز اعلام می دارند.

وی به تعدادی از موضوعات مورد مطالعه در استان های كشور اشاره كرد و گفت: اصفهان در حوزه گردشگری ، آذربایجان غربی در موضوع قومیت ، البرز در زمینه حاشیه نشینی ، خراسان در باره مهاجرت، كهكیلویه و بویراحمد در مورد نزاع های دسته جمعی ، مركزی با موضوع دانشجو و امنیت و یزد در باره خانواده تحقیقات و مطالعاتی انجام می دهند.

سردار قصری با بیان اینكه همایش ملی عشایر ، نظم و امینت ، سال آینده در استان اردبیل برگزار می شود افزود : این همایش با حضور 14 استان عشایر نشین كشور در اواخر شهریور و یا مهرماه سال آینده در استان اردبیل برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب موضوع عشایر ، نظم و امنیت برای استان اردبیل گفت: استان اردبیل به نمایندگی از استان های عشایر نشین كشور انتخاب شده و مطالعات و تحقیقاتی در این زمینه ارائه خواهد كرد/س 

برچسب ها: اردبیل ، امنیت ، در ، استانهای ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.