سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقابل بهترین گلزن با پنجمین دروازه بان

جشنواره هندبال مردان جهان و ایستگاه آخر

بیست و سومین دوره رقابتهای هندبال قهرمانی مردان جهان امشب یکشنبه 1391/11/8 به پایان می رسد.

اسپانیا یا دانمارک؟ با نگاهی به کارنامه این دو تیم در تمامی ادوار به این نکته خواهیم رسید که اسپانیا با کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز از لحاظ مرغوبیت در جایگاه بهتری نسبت به دانمارک قرار دارد.
 
اما نباید از این نکته غافل شویم که دانمارکیها طی چند دوره اخیر همواره در بین تیمهای برتر بوده و سیر صعودی آنها، باید این دوره جایگاه اول را نشانه رود. جاییکه آنها در سال 2007 به عنوان سومی ،‌در سال 2009 به عنوان چهارمی و سال گذشته یعنی 2011 به عنوان دومی رسیده اند. و در مجموع در کارنامه مطرح خود 2 عنوان نایب قهرمانی و  یک عنوان سومی را دارا می باشند.
 
سوای این مبحث شاید یکی از زیباترین تقابلهای بازی امشب مصاف بهترین گلزن رقابتها تا این مرحله یعنی آندرس اگرت بازیکن 31 ساله تیم ملی دانمارک و باشگاه فلزنبورگ آلمان در رویارویی با پنجمین دروزاه بان برتر این مسابقات تا این روز یعنی خوزه مانوئل سی یرا از اسپانیا و باشگاه وایادولید می باشد. سی یرا با 39  درصد  دفع حملات تیمهای حریف بر روی دروازه کشورش در رتبه پنجمین  دروازه بان برتر این مسابقات جای دارد. و اگرت هم از مجموع 272 گل زده تیمش دانمارک موفق به زدن 52 گل شده است.
برچسب ها: هندبال ، قهرمانی ، مردان ، جهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.