سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/رييس بانك “توسعه اسلامي؛

برای همكاري در طرح‌هاي حمايتي ايران در منطقه اعلام آمادگی کرد

،دكتر احمد محمدعلي در مراسم افتتاحيه طرح ساختمان سد مخزني بار نيشابور و 9 طرح ديگر كه در هتل پرديسان مشهد برگزار شد، عنوان كرد: بانك توسعه از فعاليت‌هاي ايران در منطقه جنوب و آسياي ميانه همچنين برنامه‌هاي زيرساختي و ايجاد زمينه‌هاي برنامه‌ريزي در كشورها و خطوط برق و نيرو از ايران قدرداني مي‌كند

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد  . 

وي تصريح كرد: در حال حاضر افتتاح يكي از سدها را در استان خراسان داريم كه با توجه به اهميت فراوان آن و مصارف مختلف آن مورد توجه بانك و استفاده از امكانات مالي بانك شده است. 

محمدعلي گفت: اين بانك اظهار خوشحالي مي‌كند كه يك رابطه و تعاون مستمر در بين موسسه بانك اسلامي براي توسعه ايجاد شده است؛ كه نقش كشور ايران در اين پيشرفت بي‌تاثير نبوده است. 

وي اظهار كرد: كشور ايران مشاركت‌ زيادي در ايجاد قوانين بانكداري اسلامي داشته كه به عنوان يكي از موسسين فعال در توسعه و پيشرفت بانكداري اسلامي در برابر مشكلات پيش روي اين بانك بوده است. 

وي با بيان اينكه كشور ايران يكي از بزرگترين حمايت‌كنندگان اين بانك است، تصريح كرد: تا سال گذشته حدود 5 ميليارد و 700 ميليون دلار همكاري اين بانك بوده است كه متوسط اين فعاليت‌هاي اين بانك را در سال گذشته 5 برابر كرده است. 

رييس بانك توسعه اسلامي خاطر نشان كرد: اين بانك سعي كرده در جنبش با همكاري اعضا و موسسات داخلي و خارجي امكانات لازم را براي پيشرفت اقتصاد و از بين بردن فقر اقتصادي فراهم كند/س

 

 

برچسب ها: همکاری ، طرح ، حمایتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.