سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باز هم پلیس فاتب درخشید؛

مسافرکش زورگیر و دست و پای بسته مالباختگان در اتوبان

سه تن از زورگیران در قالب مسافرکشی طعمه های خود را به اتوبان ها می کشاندند و با تهدید چاقو اموالشان را به سرقت می بردند.

سر کلانتر پنجم پلیس پایتخت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در پی شکایت چندی از هموطنان مبنی بر افرادی زورگیر که در پوشش مسافرکش موجب چندین مورد سرقت های به عنف در محدوده های سر کلانتری دوم و نهم با خودروی پراید مشکی رنگ گردیده بودند شناسایی و دستگیری آنان در دستور العمل عوامل تجسس کلانتری 153 شهرک ولیعصر(عج) قرار گرفت.

سرهنگ حسین اسدی با اشاره به اینکه این افراد طعمه های خود را از میدان آزادی و سه آذری انتخاب و در اتوبان ها و یا نقاط خلوت شهر اقدام به سرقت اموال مالباخته ها نمودند اظهار داشت: ماموران انتظامی فاتب با استفاده از اطلاعات بدست آمده از شکات و تحقیقات جامع پلیسی و همچنین منابع و مخبرین محل اختفای یکی از متهمان را شناسایی نمودند. لذا جهت دستگیری سارق اکیپی از معاونت تجسس اقدام به کمین در محل تردد وی کرد.

وی افزود: به دنبال این موضوع ماموران توانستند در ساعت 13 روز گذشته این فرد را طی یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر نمایند.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه اذعان داشت: متهم که به هویت سعید 21 ساله بود در بازجویی اولیه پلیسی ابتدا منکر هر گونه سرقت و ارتکاب جرمی شد ولی با مواجه شدن دلایلی کافی و مستندات و همچنین تحقیقات علمی عوامل تجسس لب به اعتراف گشود و مدعی گشت که سرقت ها و زورگیری های خود را تحت عنوان مسافرکش با شخصی به نام سعید. د و شخص ناشناس دیگر انجام می داده است.

سرهنگ حسین اسدی در پایان ضمن اشاره به اعتراف متهم به چندین فقره زورگیری توسط تهدید مالباختگان با چاقو و همچنین کشف چند دستگاه گوشی و حدود دو میلیون تومان وجه نقد خاطر نشان کرد: تحقیقات در این رابطه در خصوص کشف سایر جرایم و شناسایی مالباختگان کماکان در دست بررسی است و در ضمن نامبردگان بنا بر اعتراف صریح خود اظهار داشتند که پس از زورگیری دست و پای مالباختگان را بسته و در جای خلوتی رها نمودند./ز

برچسب ها: سارق ، اکیپ ، کمین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.