سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسيني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران هشدار داد

سوء‌استفاده برخي از نامزدهاي رياست‌جمهوري از نام رهبري در عرصه انتخابات

مسئول کميسيون حوزه و دانشگاه دفتر تحکيم وحدت گفت: نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري بهتر است به جاي مطرح کردن ادعاهايي مبني بر توصیه مقام معظم رهبری برای حضور در انتخابات، به تبيين برنامه‌‌هاي اقتصادي خود براي کشور بپردازند.

"سيد جواد حسيني" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با ادعای برخی کاندیداهای احتمالی مبنی بر توصیه مقام معظم رهبری برای حضور در انتخابات اظهار داشت: متاسفانه اين از جمله اقداماتي است که در انتخابات مجلس هشتم نيز شاهد آن بوديم که  برخي نامزدهاي رياست جمهوري قصد دارند با سوءاستفاده از نام و گفته‌هاي رهبري خود را در عرصه انتخابات مطرح کنند اما بايد بدانند که با تکيه کردن بر اين امر نمي‌توانند پيروز شوند و اين امر نوعي بي‌اخلاقي است.

وي به بصيرت‌ و ولايت‌مداري مردم ايران در عرصه‌هاي مختلف انقلاب اشاره و تصريح کرد: مردم ايران در عرصه‌هاي مختلف ولايت‌مداري خود را اثبات كرده‌اند و بر اساس معيار و شاخص‌هاي گفته‌شده از سوي مقام معظم رهبري به ارزيابي نامزدها براي  انتخاب رييس جمهور آينده مي‌پردازند.

دبير دفتر تحکيم وحدت در پايان خاطرنشان کرد: بهتر است نامزدها به جاي مطرح کردن چنين ادعاهايي، به تبيين برنامه‌‌هاي اقتصادي خود براي کشور بپردازند تا ضمن برون‌رفت کشور از وضعيت بحران اقتصادي کشور بتوانند در انتخابات نيز پيروز شوند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.