سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

بازیکنان انگیزه خوبی برای پیروزی دارند

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال ساری در آستانه بازی تیمش مقابل سیاه جامگان مشهد گفت: بازیکنان انگیزه خوبی برای پیروزی دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران محمد حسن محمدی کیادهی افزود: بازیکنان آمادگی خوبی برای بازی مقابل تیم خوب سیاه جامگان دارند و برای پیروزی به میدان می روند.

وی با اشاره به روحیه و انگیزه بالای بازیکنانش تصریح کرد: بازیکنان استقلال تبحر و انگیزه خاصی برای پیروزی مقابل تیم های صدرنشین جدول دارند.

مدیرعامل فوتبال استقلال ساری در ادامه افزود: در بازی مقابل سیاه جامگان بازیکن مصدوم و محرومی نداریم و همه بازیکنان در آمادگی خوبی قرار دارند.

محمدی کیادهی گفت: در حال حاضر جایگاه تیم استقلال در جدول رده بندی ما خوب نیست اما با این پیروزی می توانیم تا حدودی امتیازات تیم را بالا ببریم.

مدیرعامل استقلال ساری در پایان درباره مجمع عمومی هیئت فوتبال مازندران افزود: برای پست ریاست هیئت فوتبال استان کاندیدا خوبی شرکت کردند که با احترام به همه کاندیدا در حال حاضر بهتر از بهروان برای ریاست فوتبال در استان نداریم.

از هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور استقلال ساری دوشنبه نهم بهمن از ساعت 14 در استادیوم شهید متقی ساری میزبان سیاه جامگان مشهد است.

تیم فوتبال استقلال ساری با 16 امتیاز در رده دوازدهم جدول جای دارد./س


برچسب ها: انگیزه ، خوبی ، پیروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.