سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

ورود مطلوب آذربایجان‌غربی در کنترل بازار برنج

سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر در تنظیم بازار برنج به خوبی وارد عمل شده‌ایم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، منوچهر علیزاده در جلسه شورای معاونین سازمان که به منظور بررسی وضعیت برنج در بازار در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: اطلاع‌رسانی یکی از ارکان اصلی تنظیم بازار است که در این زمینه سازمان صنعت، معدن و تجارت به خوبی وارد عمل شده است.

وی با اشاره به جلوگیری از آشوب ذهنی در زمینه افزایش قیمت‌ها سبب بر هم زدن ذهنیت افراد نسبت به خدمات مسئولان می‌شود، تصریح کرد: در این زمینه در زمینه اطلاع‌رسانی از قیمت‌ها وارد عمل شده‌ایم.

علیزاده رسانه‌ها را عامل مهمی در ایجاد آرامش و یا آشوب در جامعه عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها می‌توانند با ایجاد آرامش در جامعه این سازمان را در راستای تنظیم بازار و ایجاد آرامش در این زمینه کمک کنند.

سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تعامل و همکاری هر چه بیشتر رسانه‌ها را در این زمینه خواستار شد و گفت: تعامل با رسانه‌ها می‌تواند زمینه‌ای فراهم کند تا در راستای تنظیم بازار استان از ظرفیت رسانه‌ها نهایت بهره را ببریم.

علیزاده اعلام کرد: در حال حاضر در تنظیم بازار برنج به خوبی وارد عمل شده‌ایم و پیش‌بینی می‌شود تا چند روز آینده که برنج وارد استان می‌شود دیگر مردم دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.