سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طلايي نيک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برگزاری انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی ضعف‌های این رژیم منحوس را نمایان‌تر کرد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: انتخابات اخير پارلمانی رژیم صهیونیستی زواياي جديدي از اختلافات و ضعف‌هاي دروني این رژيم اشغالگر را نمایان‌تر کرد.

رضا طلايي نيک در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه طي هفت سال گذشته اختلافات درونی رژيم غاصب صهيونيستي انسجام داخلی اين رژيم اشغالگر را تحت الشعاع قرار داده است، اظهار داشت: رژيم جعلي صهيونيستي براي کنترل اختلافات  اعضاء دروني خود از همه ابزارها استفاده مي‌کند اما ناکامي‌هاي درون اين رژيم منحوس طي سال‌هاي اخير اختلافات درونی آن را تشديد کرده است.

وي يکي از عوامل بحران داخلي رژيم غاصب صهيونيستي را شکست سنگين اين رژيم نامشروع در جنگ‌هاي 33، 22 و 8 روزه دانست و افزود: تحولات بيداري اسلامي در منطقه موجب گسترش جبهه مقاومت شده که این موضوع این رژیم جعلی را نگران کرده است.

طلايي نيک در ادامه تاکيد کرد: بروز اختلاف در میان دولتمردان آمريکایی در حمایت از رژيم غاصب صهيونيستي، نارضايتي‌هاي شهرک‌نشینان از وضعيت اقتصادي، اجتماعي و سياسي دروني اين رژيم اشغالگر در روند تشديد اختلافات داخلي بسیار موثر بوده است.

وي با بيان اينکه رژيم جعلي صهيونيستي با تغييرات ساختار در احزاب و جريانات سياسي خود به دنبال راه برون رفتي از نابه ساماني‌هاي داخلی در منطقه است تصريح کرد: انتخابات اخير زواياي جديدي از اختلافات و ضعف‌هاي دروني رژيم غاصب صهيونيستي را بيش از گذشته نشان مي‌دهد.

اين کارشناس مسائل راهبردي با تاکيد بر اينکه ناکارآمدي آمريکا از حمايت‌هايش در برابر رژيم غاصب صهيونيستي در فضاي سياسي برهمگان آشکار شده است، خاطر نشان کرد: تغيير مواضع اوباما و حمايت‌هاي آمريکا از رژيم جعلي صهيونيستي ياس و ناکارآمدي در عرصه‌ي بين المللي را براي اين دولت و رژيم اشغالگر قدس به وجود آورده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.