سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تاکید استاندارخراسان رضوی بر افزایش بصیرت شیعه و سنی

استاندارخراسان رضوی بر افزایش بصیرت شیعه و سنی دربرابر فتنه انگیزی دشمنان تاکید کرد .

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، محمد حسین فروزانمهرˈ در همایش ˈرسول مهرˈ که به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت با حضور علمای شیعه و سنی استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در مشهد برگزار شد، افزود:استکبار جهانی، وحدت و انسجام مسلمین را مغایر سیاستهای خصمانه خود می بیند و به طرق مختلف در صدد ایجاد شکاف و تفرقه بین صفوف مسلمانان است.

وی ادامه داد: آمریکا به عنوان ام الفساد قرن و شیطان بزرگ با اهانت به مقدسات اسلامی سعی در ایجاد تفرقه بین مسلمانان دارد لذا شیعه و سنی باید با افزایش بصیرت نسبت به اقدام های سوء و فتنه انگیزی های دشمنان و با تحکیم وحدت خود گام های موثری در مقابله با سیاستهای خصمانه مستکبران بردارند.

استاندار خراسان رضوی گفت: مسایل مشترک از قبیل قبله، پیامبر (ص) و قرآن، عامل مهمی برای رشد و تحکیم وحدت بین مسلمانان است.



مسوول دفتر امور اهل سنت مرکز مدیریت حوزه های علمیه استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون وحدت بسیار خوبی میان شیعه و سنی در این استانها وجود دارد و امیدواریم شاهد تقویت روز افزون این انسجام و اتحاد باشیم.

حجت الاسلام ˈیوسف رضاییˈ با اشاره به سیاستهای تفرقه افکنانه دشمنان برای از بین بردن این وحدت افزود: مسلمانان با افزایش بصیرت نسبت به اقدامهای سوء دشمنان، آنان را در نیل به اهداف خصمانه خود ناکام می گذارند.

وی اظهار کرد: در شرایط کنونی بهترین راهبرد برای سعادت امت اسلامی حفظ وحدت و انسجام اسلامی و تلاش برای حفظ هویت فرهنگی و دینی است.

همایش ˈرسول مهرˈ به مدت یک روز با حضور 600 نفر از علما، اندیشمندان و طلاب شیعه و سنی استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در اردوگاه مازندران مشهد برگزار شد/س 

 

برچسب ها: تاکید ، افزایش ، بصیرت ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.