سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیکزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد

آغاز آموزش فرمانداران و بخشداران برای برگزاری انتخابات/ آمادگی براي برگزاری انتخابات تمام رایانه‌ای

استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل با توجه به در اختیار داشتن تجهیزات کامل انتخاباتی، آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام رایانه‌ای را دارد.

اکبر نیکزاد در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه برنامه‌ریزی انتخاباتی در استان اردبیل با توجه به زمان‌بندی اعلام شده از سوی وزارت کشور اعلام خواهد شد، اظهار داشت: تمام مقدمات برای برگزاری انتخابات در استان اردبیل مهیا است‌.

وی افزود: طبق زمان‌بندی اعلام شده، آموزش تمام دست‌اندرکاران از جمله فرمانداران، بخشداران برای برگزاری انتخابات در استان اردبیل آغاز شده است.

استاندار اردبیل در پاسخ به این سوال که آیا استان اردبیل آمادگی برگزاری انتخابات تمام رایانه‌ای‌ را دارد، گفت: استان اردبیل با توجه به در اختیار داشتن تجهیزات کامل انتخاباتی، آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام رایانه‌ای را دارد.

نیکزاد خاطر‌نشان کرد: جمع‌آوری تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در استان اردبیل در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به صورت مشترک برگزار می‌شود، نیازمند امکانات بیشتری  خواهیم بود که اکنون در حال فراهم کردن امکانات مورد نظر خود هستیم.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.