سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

اجرای 278 پروژه نیمه‌تمام در مشگین‌شهر

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر 278 طرح نیمه‌ تمام در شهرستان مشگین‌شهر در حال اجراست که امیدواریم با تکمیل آن خدمت‌رسانی دولت نهم و دهم تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در جلسه بررسی طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری 35 میلیارد و 700 میلیون تومان در مناطق شهری و روستایی شهرستان مشگین در حال اجرا است که بخش عظیمی از این پروژه‌ها تا پایان دولت دهم تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در دهه فجر از این تعداد پروژه 41 مورد تکمیل شده و تقدیم مردم فهیم و ولایتمدار مشگین‌شهر می‌شود، تصریح کرد: این پروژه‌های عمرانی و تولیدی با 20 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: قرار است در قالب برنامه جشن انقلاب در یکی از روزهای دهه فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی این پروژه‌ها و طرح‌ها افتتاح شده و تقدیم اهالی شود تا کام آنها از این شیرینی نظام شیرین‌تر و پربارتر شود.

نیکزاد اضافه کرد:‌ در این سفر حتی ملاقاتی را با مردم انجام دادیم و سعی کردیم مشکلات مطرح شده از سوی آنها را مورد بحث و بررسی قرار داده و در حد وسع و توان نسبت به برطرف شدن آنها اقدام لازم را انجام دهیم.

وی خدمت به مردم را بزرگ‌ترین ثمره و نتیجه انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر توصیف کرد و ادامه داد: ‌اگر تاکنون دشمن نتوانسته است بر این نظام و مملکت آسیبی برساند در سایه حضور آگاهانه مردم در صحنه بوده که فتنه ابرقدرت‌ها را بی‌نتیجه کرده است/س 

برچسب ها: اردبیل ، اجرای ، پروژه ، نیمه ، تمام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.