سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتکاب جرم هاي زنجيره اي سه تن از اراذل و اوباش سطح یک

سه تن از اراذل و اوباش سطح یک و نامی پایتخت از ابتدای شب گذشته تا ساعاتی پس از بامداد به ارتکاب جرم های متعددی پرداختند.

رئیس کلانتری 157 مسعودیه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: عوامل این یگان با حضور به موقع و با درایت بالای خود به راحتی مجرمان را شناسایی و با آمادگی کامل آنان را دستگیر می نمایند.

سرگرد قاسم قاسمپور اظهار داشت: عوامل گشت خودرویی این کلانتری در حین انجام وظایف خود در ساعت 23:10 شب گذشته در محدوده استحفاظی خود بودند که فردی به نام سبحان به آنان مراجعه کرده و اظهار داشت که 3 تن از اراذل و اوباش به زور و تهدید 300 هزار تومان وجه نقد کارت بانک و یک دستگاه گوشی همراه نوکیا به سرقت بردند.

وی افزود: در این راستا به علت حساسیت موضوع ماموران بلافاصله اقدامات گسترده اطلاعاتی خود را آغاز نمودند و متوجه شدند که این سه متهم دقایقی بعد از سرقت در منطقه شهرک والفجر با سرنشینان یک دستگاه پژو با نام های حجت، علی و حسین درگیر شدند و ضرب و جرح عمدی با آنان پرداخته اند.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه اظهار داشت: به دنبال این موضوع ماموران با یکسری فعالیت های ویژه پلیسی توانستند این افراد را حین شرب خمر رویت نمایند که در حین دستگیری اراذل و اوباش به دلیل مصرف بیش از حد متهمین مجبور به درگیری و شلیک یک تیر هوایی شدند که در نهایت با انتقال متهمان به کلانتری جهت تست الکل به پزشکی قانونی ارجاع شدند./ز

برچسب ها: دستگیری ، شلیک ، شرب ، نوکیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.