سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دهمین همایش "سوختگان وصل"

دفتر ادبیات و هنر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران دهمین همایش ادبی "سوختگان وصل" ویژه نکوداشت شهدای جهاد علمی را برگزار می کند.

فاطمه نانی زاده مدیر اجرایی دهمین همایش "سوختگان وصل" به خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: این همایش از سوی دفتر ادبیات و هنر دانشگاه تهران در 2 قالب شعر و داستان برگزار می شود.
وی در مورد زمان ارسال و تعداد آثار گفت: ارسال آثار تا 15 بهمن ادامه دارد و تاکنون بیش از 500 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه رسیده است و احتمال دارد زمان ارسال آثار نیز تمدید شود.
ناني زاده افزود: ارسال آثار در حوزه شعر آزاد بوده ولی در حوزه داستان فقط داستان کوتاه معیار خواهد بود و محدودیت ارائه آثار نداریم.
وي افزود: قرار است در روز اختتامیه همایش که ویژه شهدای جهاد علمی است از 16 جلد کتاب شامل آثار منتخب و رسیده دوره های قبل رونمایی شود و دوره کامل آن در اختیار مخاطبان قرار گیرد.
مدير اجرايي دهمين همايش "سوختگان وصل" خاطرنشان کرد: افتتاحیه روز 6 اسفندماه در تالار علامه امینی دانشگاه تهران با حضور وزیر ارشاد وزیر علوو و شعرای نامی مثل استاد غزوه، محدثی، بیگی و گرمارودی برگزار خواهد شد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.