سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

اقتدار مسلمانان جهان در ایجاد و حفظ وحدت است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت ولادت با پیامبر اعظم(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت گفت: اقتدار مسلمانان جهان در ایجاد و حفظ وحدت است که با این اتحاد می‌توان استکبار جهانی را به تعظیم وادار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک، آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود : سربلندی، عزت، عظمت، اقتدار و موفقیت دنیای اسلام و مسلمانان جهان در حفظ و تقویت وحدت است.

وی افزود:کشورهای اسلامی و دولتمردان باید نقاط مشترک را مد نظر قرار داده و علمای اهل سنت و شیعه در این زمینه به تقویت این نقاط مشترک بپردازند و رسالت بزرگ خود را برای ایجاد و حفظ وحدت مسلمانان جهان به انجام رسانند.

وی گفت : امروز جهان در وضعیت حساسی قرار دارد و استکبار جهانی و صهیونیست‌ها خود را در حال غرق شدن و نابودی می‌بینند و برای نجات خود شروع به ضربه زدن به مسلمانان کرده و با تفرقه‌افکنی و ایجاد اختلاف بین مسلمانان به دنبال غارت ذخایر انرژی و منابع دیگر در کشورهای اسلامی و خاورمیانه هستند که مقابله با این زیاده‌خواهی دشمنان اسلام در وحدت مسلمانان خلاصه می‌شود.

امام جمعه اراک افزود: پیامبر اعظم (ص)، قرآن و کعبه نقاط مشترک جهان اسلام است و باید همه قدردان نعمت الهی وجود مقدس پیامبر اعظم(ص) و ائمه اطهار(ع) باشیم و با حرکت در مسیر این بزرگواران و به منظور تحقق وحدت جهان اسلام، برای نابودی دشمنان جهان اسلام تلاش کنیم./س

برچسب ها: اقتدار ، مسلمانان ، وحدت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.