سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزش باد به برخی استانها خسارت وارد می کند

عصر امروز تا صبح فردا در استانهای اردبیل و گیلان شدت بیشتری برخوردار است و سبب خسارت در این استانها شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، از سازمان هواشناسی کشور، امروز با خروج سامانه بارشی از شرق کشور سامانه فعال تری وارد کشور شده وابتدا مناطق شمال غرب وغرب،فردا نیمه غربی و سواحل غربی خزر ودر روز سه شنبه علاوه بر نواحی فوق مناطق مرکزی و شرقی خزر و بخشهایی از شمال شرق و شرق را دربر گرفته و سبب بارش باران،وزش باد ،در نقاط سردسیر بارش برف و در مناطق جنوبی رعدو برق می گردد.
لازم به ذکر است، شدت بارش در روز سه شنبه در جنوب غرب و دامنه های جنوبی زاگرس خواهد بود و این سامانه تا پایان هفته در کشور فعال است.
براساس این گزارش، طی امروز و فرا در استانهای اردبیل، گیلان ومازندران وزش باد گرم همچنان تداوم می یابد و پیش بینی می شود که این شرایط از عصر امروز تا صبح فردا در استانهای اردبیل و گیلان شدت بیشتری برخوردار است و سبب خسارت در این استانها شود.
گفتنی است، از اواخر فردا و طی روز سه شنبه سرعت وزش باد جنوبی در سواحل خلیج فارس افزایش یابد از این رو طی این مدت سواحل استانهای بوشهر و خوزستان مواج و توفانی می باشد همچنین توصیه می شود که نکات ایمنی برای شناورها در دریا و کنار اسکله های این رعایت شود./س
برچسب ها: باد ، هوا ، برف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.