سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمودی کفش شانس پوشید اما بی اثر بود / پاسخ قاطع آبی ها به اعتراض بائو

بازیکنان تیم استقلال با شرایط خاص مقابل قرمزها به میدان رفتند، حتی برخی بازیکنان ترفندهایی داشتند که بتوانند خود را نشان دهند اما این موضوع بی ثمر بود، آخرین اخبار استقلال را پس از تساوی در دربي بخوانید.


براساس گزارشي از خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، بازیکنان تیم استقلال سعی داشتند که با شرایط ایده آل مقابل پرسپولیس ظاهر شوند و بتوانند در این بازی خودی نشان دهند، اما این اتفاق رخ نداد و تلاش آنها به نتیجه نرسید و باعث بوجود آمدن مشکلاتی در تیم شدند.
 
چند بازیکن تیم استقلال در خصوص حضوری متفاوت در این بازی با شرایط خاص وارد زمینی شدند که این موضوع پس از بازی لو رفت! مانند اینکه علی حمودی با کفش هایی سبز مخصوص در مقابل تیم حریف به میدان رفت که خودش در اين مورد اعلام کرد اين کفشها مخصوص بوده و باعث خوش شانسی اش شده است و هر زمانی که وی با این کفش به میدان رفته است با شرایط ایده آلي روبرو شده است.

این اتفاق در حالی رخ داد که حمودی با پوشیدن کفش سبز مخصوص، حرف و حدیث هایی را به همراه داشت زیرا اعضای همراه و حتی دوستان وی مدعی شدند که این کفش به نام کفش شانس معروف است.

اما اين بار در مورد علی حمودی این اتفاق رخ نداد و این بازیکن نتوانست در دربي گلزنی کند و به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کند و
شرایط طوری پیش رفته است که این بازیکن حتی برای پوشیدن این کفش در بازی های بعدی نیز انگیزه ندارد زیرا اين بار اين کفش برای وی مثمرثمر نبود.

**اعتراض مجدد آبی ها به عدم مقابله با سرپرست قرمزها

اعضای تیم استقلال در خصوص صحبت ها و ادعاهای شیرینی سرپرست پرسپولیس معترض هستند و حتی اعلام کردند این صحبت ها همچنان ادامه دارد و آنها قصد دارند با قرمزها مقابله کنند زیرا سرپرست پرسپولیس نباید به این ادعاها ادامه دهد و در صورتی که مسئولین استقلال با وی مقابله نکنند اقدامات جدی تری از سوی آبی ها انجام می شود.

براساس این گزارش، اعضای تیم استقلال معتقدند که سرپرست تیم پرسپولیس، در این خصوص بحث هایی را عنوان کرده است که درست و منطقی نیست و این مباحث در حالی ادامه دار است که اعضای تیم استقلال قصد دارند مقابل آنها ایستادگی کنند، حتی پیغام فتح اله زاده به مدیریت تیم حریف نیز مثمرثمر نشد و رویانیان با سرپرست قرمزها در این خصوص بحثی را مطرح نکرده و درحقیقت مقابل وی ایستادگی نکرده است و از او نخواسته به این مباحث پایان دهد. به همین دلیل شيريني همچنان به صحبت های خود ادامه می دهد و کری خواندن پس از پایان بازی را ادامه می دهد.

این در حالی است که آبی ها در این خصوص اقدامات لازم را انجام دادند و اعلام داشتند، در صورتی که شيريني به این مباحث پایان ندهد و کری خواندن در این خصوص استقلال را تمام نکند آبی ها بصورت قانونی اقدام می کنند و تلاش دارند که شرایط را طوری پیش ببرند که حاشیه ها از استقلال دور شوند.

این در حالی است که آبی ها در این خصوص اقداماتی را انجام دادند و اعلام داشتند شکایت نامه ای علیه سرپرست پرسپولیس تنظیم شده است و این شکایت نامه بزودی به مسئولین در فدراسیون ارائه می شود تا مورد بررسی قراربگیرد.

**پاسخ قاطع آبی ها به اعتراض بائو

میثم بائو هافبک تیم استقلال در خصوص عدم حضورش در فهرست 18 نفره اين تیم، صحبت هایی را انجام داده است و در این خصوص بسیار دلخور و ناراحت است و حتی خواستار این شده که مسئولین و مربیان در این مورد اقداماتی را انجام دهند و برای وی دلیل قانع کننده ارائه کنند، تا این بازیکن بتواند با تمرکز بالا برای بازی های بعدی آماده شود.

براساس این گزارش، میثم بائو که در دربی حتی فرصت حضور در نیمکت استقلال را بدست نیاورد، اما در این خصوص وی وارد ماجرا شده است و صحبت هایی را انجام داده است که واکنش مسئولین و مربیان این تیم را به همراه داشته است.

اعضای تیم استقلال، در خصوص صحبت هایی که میثم بائو انجام داده است واکنشی نشان دادند زیرا این بازیکن اعلام کرده است که حق برخی بازیکنان حضور در ترکیب استقلال و فهرست 18 نفره نبوده و این موضوع عامل این است که وی به عدم حضورش در فهرست و ترکیب تیم معترض شود. مسئولین واکنش نشان داده اند و مدعی شدند که این بازیکن نباید در این خصوص صحبتی را مطرح کند و این موضوع استقلال را وارد حاشیه مي کند.

از طرفی امیر قلعه نوعی پیش از این درصدد حضور بازیکنان در ترکیب و نوع قرار گرفتن اعضای این تیم در فهرست استقلال مباحثی را عنوان کرده است و حتی مدعی شده که هیچ یک از بازیکنان حتی بازیکنان بزرگ و نامی این تیم حق اعتراض به عدم حضور در ترکیب تیم استقلال را ندارند و این مسئله در خصوص تمام بازیکنان صدق می کند. به همین دلیل بائو نباید در این خصوص صحبتی را عنوان کند.

**افشاگری از دربی های قبلی استقلال/مظلومی با امیرآبادی بحث می کرد

 
اعضای تیم استقلال در حالی به تساوی در دربی رضایت دادند که این درگیری و بحث ها در اکثر دربی ها ایجاد می شود و اعضای تیم ها حتی با یکدیگر مشکلاتی پیدا می کنند.

براساس این گزارش، توسط برخی بازیکنان تیم استقلال اعلام شده است که در دربی های قبلی اعتراض و حرف و حدیث در تیم استقلال بسیار زیاد بوده و حتی تیم پرویز مظلومی نیز با این حواشی روبرو بوده است زیرا در دربی های قبلی، این مربی با برخی بازیکنان از جمله مهدی امیرآبادی دچار مشکلاتی بوده که این موضوع پیش از دربی مطرح و عنوان شده است و برای این تیم حواشی بسیاری را به وجود آورده است که قابل ذکر است این موضوعی بود که هیچ گاه مطرح نشده بود./مح
برچسب ها: حمودی ، پرسپولیس ، بائو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.