سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبر نظرسنجی مرکز پژوهش‌های مجلس درباره حضور انتخاباتی لاریجانی کذب است

مركز پژوهشهاي مجلس اعلام كرد: هیچگونه کار تحقیقی، پژوهشی و نظرسنجی ، اعم از انفرادی و مشترک ، برای هیچ یک از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ، در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی صورت نگرفته است و اساسا این مرکز دارای مرکز نظرسنجی نیست.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز پژوهشهاي مجلس اين مركز اعلام كرد: در پی گفتگوی یکی از نمایندگان عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ، مبنی بر کار تحقیقی، پژوهشی و نظر سنجی مشترک مرکز پژوهش‌ها و فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی برای حضور علي لاریجانی در انتخابات ، روابط عمومی مرکز پژوهش‌ها این اظهارات را کذب محض دانست.

بنا بر این گزارش ، روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام نمود که هیچگونه کار تحقیقی، پژوهشی و نظر سنجی ، اعم از انفرادی و مشترک ، برای هیچ یک از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ، در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی صورت نگرفته است و اساسا این مرکز دارای مرکز نظرسنجی نیست.

در این اطلاعیه آمده است: بی‌گمان نشر اینگونه اخبار خدشه به ساحت علمی و پژوهشی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی است و انتساب اخبار کذب به این مرکز شایسته نیست.

بر اساس اين گزارش روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ضمن تکذیب این خبر و فراخواندن همگان به تقوای الهی و رعایت توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر پرهیز از هرگونه اختلاف در برهه کنونی ، اعلام می‌دارد که کار تحقیقی، پژوهشی و نظر سنجی ، اعم از انفرادی و مشترک ، برای هیچ یک از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در آینده نیز در دستور کار این مرکز قرار ندارد.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: مجلس ، لاریجانی ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.