سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری منطقه 18 :

برگزاری جشنواره شکوفا ویژه شهروندان تهرانی در منطقه 18

شهردار منطقه 18، از برگزاری جشنواره شکوفا ویزه شهروندان تهرانی در منطقه 18، به منظور ایجاد زمینه های دست یابی به شهر الکترونیک، از مسیر فرهنگ و افزایش مشارکت های اجتماعی شهروندان خبر داد.

محمد صارمی زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره شکوفا با عضویت بیش از 75 هزار شهروند تهرانی در کانون رسانه های دیجیتال، با هدف توسعه IT (فناوری اطلاعات) در محلات پایتخت و بهبود کیفیت زندگی شهری، ایجاد زمینه های رسیدن به شهر الکترونیک را از مسیر فرهنگ و افزایش مشارکت های اجتماعی شهروندان، در حال برگزاری و بهبره برداری است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: انجام تبلیغات محیطی گسترده جهت شناساندن اهداف و ثبت نام از شهروندان علاقه مند، برپایی نشست تخصصی دبیر علمی کانون رسانه های دیجیتال با رابطین مناطق 22 گانه تعداد دو نشست تخصصی نیز با مدیرکل برنامه ریزی حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و مدیران برنامه ریزی این حوزه در مناطق 22 گانه بخشی از اقدامات در دستور کار شهرداری منطقه 18 است.
صارمی زاده با اشاره به اقدامات اجرایی این جشنواره گفت: تهیه و ارسال راهنمای برنامه ها، پوسته تبلیغاتی تخصصی کانون به مناطق برای توزیع در سراهای محلات، مشارکت در نمایشگاه رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ازشاد اسلامی در مصلی تهران به عنوان نماینده رسانه های دیجیتال شهرداری تهران، بخش دیگری از اقدامات شهرداری منطقه 18، با توجه به توانمندی های گسترده شهروندان در حوزه فناوری اطلاعات، زمینه های حضور حداکثری آنها برای تشکیل شبکه های اجتماعی و تثبیت کانون های محله ای در حال اجرا است.
وی ادامه داد: بیش از 75 هزار نفر شهروند تهرانی در محورهای 9 گانه کانون رسانه های دیجیتال عضو شده اند. در حال حاضر تعداد 77182 نفر از شهروندان محلات پایتخت برای عضویت در این کانون اعلام آمادگی کردند که در این مناطق 15،18 و5 بیشترین حجم افراد ثبت نام کننده را به خود اختصاص دادند.
وی در پایان با اشاره به نحوه برگزاری این جشنواره افزود: آثار علمی شهروندان از مناطق پایتخت در کمیته ی داوری کانون رسانه های دیجیتال در دست ارزیابی بوده که افراد برگزیده طی مراسمی در سی امین از روز بهمن ماه سال جاری مورد تقدیر قرار خواهد گرفت./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.