سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری منطقه 19:

ساماندهی و تمهیدات جدید بازار فروش خودروی عبدل آباد منطقه 19

شهردار منطقه 19 از، ساماندهی و تمهیدات جدید بازار فروش خودروی عبدل آباد منطقه 19، به منظور افزایش حجم مراجعان به این بازار، خبر داد.


فتح الهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و افزایش حجم مراجعان بازار خوردوی عبدل آباد در منطقه 19، تمهیداتی برای ساماندهی این بازار در نظر گرفته شده است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: از آنجا که ورود انبوهی از خودروها به این مراکز در روزهای جمعه موجب اخلال در زندگی عادی مردم می شود، با همکاری شرکت ساماندهی شهرداری تهران طرحی برای ساماندهی و انضباط آن در نظر گرفته شده است.
فتح الهی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: افزایش نیروهای پلیس راهور به منظور انضباط اجتماعی و نیروهای انتظامی برای برقراری نظم و آرامش در این بازار از جمله تمهیدات در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: ساماندهی دستفروشان و مشاغل کاذب مستقر در این محل، جمع آوری صنوف غیرمجاز که اقدام به خرید و فروش می کنند و اطلاع رسانی از پردیس های جدید افتتاح شده توسط اداره ساماندهی شهرداری تهران از دیگر اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی این بازار است.
فتح الهی در پایان با اشاره به نحوه ارائه خدمات این بازار به شهروندان منطقه 19 افزود: ظرفیت پذیرش بازار خوردوی عبدل آباد، 2 هزار خودرو است.
در بعضی مواقع سایر فروشندگان و خریداران در خارج از این مرکز به صورت جزیره ای تجمع کرده و موجب اختلال در نظم و آرامش این محل می شوند که به همین منظور اداره ساماندهی منطقه 19 با همکاری پلیس نسبت به جمع آوری مراکز غیرمجاز اقدام خواهد کرد./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.