سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجدآرا:

مجمع عمومی فدراسیون همگانی در همدان برگزار می شود

مجمع عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی روز یکشنبه 8 بهمن ماه در حاشیه جشنواره زمستانی استان همدان در شهر همدان برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی ضمن تقدیر از حضور پرشور و همه جانبه مردم ورزش دوست بندر ماهشهر در همایش پیاده روی خانوادگی روز جمعه 6 بهمن ماه از برگزاری مجمع عمومی فدارسیون در استان همدان خبر داد و اظهار داشت: این مجمع قرار است با هدف تدوین آیین نامه ها برای سال آینده، ارائه عملکرد سال 91 و همچنین ارائه برنامه های وزارت ورزش که در جهت اشاعه هر چه بیشتر ورزش همگانی پیش بینی گردیده روز یکشنبه با حضور کلیه اعضای مجمع متشکل از روسای هیاتها (و برای اولین بار نواب روسای بانوان هیاتها)، روسای انجمنها، نمایندگان سازمانها و ... برگزار شود.

وی در ادامه همچنین از برگزاری یک دوره کارگاه علمی و آموزشی مدیریت سلامت ورزش همگانی برای اولین بار در مجمع عمومی خبر داد و افزود: این کارگاه با سر فصلهایی چون نقش علک بیو مکانیک ورزشی در آمادگی بدنی ، آشنایی با روشهای ارزیابی ناهنجاریهای قامتی، آشنایی با شیوه تمرین ورزش صبحگاهی و آشنایی با روشهای ارزیابی فاکتورهای پیکر سنجی روز یکشنبه پیش از شروع مجمع برگزار می شود.

مجدآرا در پایان خاطر نشان ساخت: مسابقات قهرمانی کارمندان دولت به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارکه دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از روز 25 بهمن ماه در استان خراسان رضوی و شهر مشهد با انجام مسابقات طنابکشی برگزار می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.